پ.ک.ک به شهید دلیل ولات ادای احترام کرد

کمیته پشتیبانی از خانواده شهدای پ.ک.ک یاد و خاطره دلیل ولات (حسن محمود بوزو) که در ١٩ سپتامبر ٢٠١٩ به شهادت رسیده است را گرامی داشت.

کمیته پشتیبانی از خانواده شهدای حزب کارگران کوردستان اعلام کرد، دلیل ولات گریلای آزادی کوردستان روز ١٩ سپتامبر ٢٠١٩ در حمله هوایی رژیم اشغالگر ترک به مناطق حفاظتی میدیا به شهادت رسیده است.

کمیته با یادآوری مقاومت تاریخ‌ساز گریلاهای آزادی در برابر رژیم متجاوز ترک اصرار بر درهم شکستن نقشه نابودگردانه دشمن و تحقق آزادی فیزیکی رهبر آپو را پایبندی به راه شهیدان عنوان کرده است. کمیته خواستار ارتقای مبارزه برای زنده‌ نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان شده است.

کمیته پشتیبانی از خانواده شهدای پ.ک.ک در بخش دیگری از اطلاعیه با بیان اینکه هر وجب از خاک کوردستان با خون شهیدان آبیاری شده است می‌افزاید که "خلق میهن‌دوست کورد عزیزترین فرزندان خود را روانه نبرد آزادی کوردستان نمودند و رفاقت با این قهرمانان برای ما مایه افتخار می‌باشد. ما اذعان داریم که خانواده شهدای قهرمان ما نیز همچون تمامی خلق میهن‌دوست با ایمان به زندگی آزاد و میراثی که شهیدان برای ما به میراث باقی گذشته‌اند و به پایبندی و اصرار فرزندانشان بر مبارزه علیه سیاست‌های نابودگرانه دشمن افتخار می‌کنند. اینچنین روز ١٩ سپتامبر ٢٠١٩ در حمله هوایی رژیم ترک هوالمان دلیل ولات (حسن محمود بوزو) به کاروان شهیدان همیشه جاوید ملحق شد. با گرامیداشت هوال دلیل یاد و خاطره تمامی شهیدان را با ادای احترام گرامی می‌داریم و با خانواده بوزو و خلق میهن‌دوستمان ابراز همدردی می‌کنیم."

کمیته پشتیبانی از خانواده شهدای پ.ک.ک اعلام کرده است که شهید دلیل ولات در کارزار شهید روبار قامشلو برای پاکسازی تبهکاران داعش در روژاوا جای گرفته و نقشی اساسی در آزادی روژاوا ایفا کرده است.

جزئیات شناسنامه شهید دلیل به شرح زیر است:

   نام و نام خانوادگی: حسن محمود بوزو

   کد سازمانی: دلیل ولات

   محل و سال تولد: ١٩٩٣ - عامودی

   نام مادر – نام پدر: عالیه - محمود

  تاریخ و محل شهادت: ١٩ سپتامبر ٢٠١٩ / مناطق حفاظتی میدیا