عملیات انقلابی گریلا: ٣٩ متجاوز مجازات شدند

نیروهای گریلا در عملیات‌های انقلابی برای گرامیداشت عید رستاخیز ١۵ آگوست ٣٩ متجاوز تُرک را از پای درآوردند. همچنین ٢ رادار، ٢ سنگر و ٢ دوربین مداربسته را منهدم کردند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات تازه‌ای را از عملیات‌های گریلاهای ه.پ.گ و یژ استار در استقبال از رویداد تاریخی ١۵ آگوست منتشر کرد.

برپایه اطلاعیه ه.پ.گ در این عملیات‌ها ٣٩ نظامی رژیم متجاوز تُرک مجازات شده و ۵ متجاوز زخمی شده‌اند. همچنین دو سیستم رادار، ٢ سنگر، ٢ دوربین مداربسته و ١ انبار مهمات منهدم گردیدند. به ١ دستگاه بیل مکانیکی، یک موضع سلاح آ ۴، یک سلاح بی‌کی‌سی صدمه وارد شد. نیروهای گریلا در حمله به قلب مواضع دشمن ٢٠ کیلوگرم ماده منفجره، ١ تلفن، ٣ خشاب سلاح گ ٣، ٢ نارنجک، ١ سپر ضدگلوله، ١ سپر دفاعی و مقادیر فراوانی اشیا زندگی روزانه را به غنیمت گرفتند.

ه.پ.گ می‌افزاید که ارتش اشغالگر ترک در حملات به سنگرها و تونل‌های مقاومت ٢٨ بار از سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی و شیمیایی استفاده کرده است. همچنین ٩ بار توسط هواپیماهای جنگنده و ١٨ بار توسط بالگردهای تهاجمی این مناطق را بمباران کرده است و ده‌ها بار با اوبوس، تانک، خمپاره و سلاح سنگین مناطق حفاظتی میدیا را هدف حمله قرار داده است.