هلاکت ٢ اشغالگر در متینا از سوی گریلاهای یژا ستار

گریلاهای یژا ستار در مناطق حفاظتی میدیا ٢ نظامی ترک را به هلاکت رساندند

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات نیروهای خود و حملات رژیم اشغالگر ترک را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"در چارچوب کارزار انقلابی جنگ خابور در متینا؛

٢٣ اکتبر/ ١ آبان ساعت ١۴ نیروهای یژا ستار در تپه کوردینه با تاکتیک سوءقصد گروهی از اشغالگران را هدف قرار دادند. این عملیات برای گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده همیشه جاوید ما شهید بریتان به انجام رسید و در نتیجه آن ٢ اشغالگر کشته شدند. اشغالگران پس از این عملیات اجساد کشته‌های خود را با هلی‌کوپتر از منطقه خارج کردند.

در منطقه مقاومت تپه کارتال عرصه آواشین؛

ارتش اشغالگر ترک روز ٢٣ اکتبر با گازهای سمی، سلاح‌های شیمیایی و مواد منفجره تپه کارتال را هدف حمله قرار داده است. اشغالگران پس از بمباران این منطقه ٨ بار تلاش کردند پیشروی کنند، میان نیروهای ما در تپه کارتال و اشغالگران جنگ سنگینی روی داده است و اشغالگران تاکنون نتوانسته‌اند پیشروی کنند. ارتش اشغالگر ترک با سلاح‌های شیمیایی و مواد منفجره این منطقه را هدف حمله قرار می‌دهد.

٢٣ اکتبر از ساحت ١۴:٣٠ الی ٢٣:٢٠ هلی‌کوپترهای تهاجمی و هواپیماهای جنگنده مناطق ستونا و تپه شهید علی در آواشین را بمباران کردند. شب هنگام نیز هلی‌کوپترهای دشمن بر فراز مناطق مروانوس، تابورا عربان و بانستا به گشتزنی پرداختند.

٢٣ اکتبر از ساعت ٢٣:٣٠ الی ٠٠:٣٠ هلی‌کوپترهای دشمن در آسمان مناطق T شکل و کلا بدوه عرصه زاپ به گشتزنی پرداختند.

٢٣ اکتبر از ساعت ١١:٣٠ تا صبح روز ٢۴ اکتبر منطقه چمچو از سوی هواپیماهای جنگنده و پایگاه‌های مرزی هدف حمله قرار گرفته است.

٢٣ اکتبر از ساعت ٢٠:٣٠ تا ٢١:٣٠ هلیکوپترهای دشمن بر فراز منطقه خط قاشورا به گشتزنی پرداختند. همان روز روستاهای دشیشه و سرارو در کانی‌ماسی آمیدی، کلا قمری و تپه کوردینه هدف حملات هلی‌کوپترهای تهاجمی قرار گرفتند."