جامعه اسلامی کوردستان: خوددفاعی دستور خداست/ خدا از ما خواسته است که منافقان را از میان برداریم

جامعه اسلامی کوردستان در مورد قتل‌عام یک خانواده کورد در بخش مرام قونیه از سوی فاشیست‌های تُرک وابسته به رژیم اردوغان بیانیه‌ای صادر کرده و می‌گوید:"جان، مال، ملک و ناموس ما کوردها هدف حملات سنگین قرار دارد. خوددفاعی دستور خدای متعال است."

جامعه اسلامی کوردستان (CÎK) در مورد قتل‌عام یک خانواده کورد از سوی فاشیست‌های تُرک در شهر قونیه بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بیانیه جامعه اسلامی کوردستان آمده است:"ده‌ها سال است که ما کوردها از سوی فاشیست‌های ترک به شیوه‌ای وحشیانه به قتل می‌رسیم. در آخرین مورد در شهر قونیه تحت سیطره گویا یک فرد دیندار و محافظه‌کار ٧ زن و مرد بدون دفاع به شیوه‌ای وحشیانه قتل‌عام شدند و خانه آنها را به آتش کشیدند." بیانیه می‌افزاید:

"ای نوه‌های صلاح‌الدین ایوبی، شیخ سعید و بدیع‌الزمان، شما تا کی می‌خواهید نسبت به این ظلم و وحشیگری و بربریت ساکت بمانید!"

جامعه اسلامی کوردستان از مسلمانان راستین دعوت به عمل آورده و می‌افزاید:"ای مسلمانان صالح، زمان آن فرا رسیده است که شما در کنار برادران کورد ایماندار و مظلومتان قرار گیرید، زمان آن فرارسیده است که علیه نژادپرستی ترک موضع خود را نشان دهید. زمان آن فرارسیده است که شانه به شانه کوردها مبارزه کنید."

در پایان بیانیه جامعه اسلامی کوردستان آمده است:"جان، مال، ملک و ناموس ما کوردها هدف حملات سنگین قرار دارد. خوددفاعی دستور خدای متعال است! تمامی روابط خود را با افراد سنتز اسلام - ترک قطع کنید. با روح و جان با آنان بجنگید! از خود دفاع کنید! به حملات پاسخ بدهید! خدا به انسان دستور داده است از خود محافظت کند. مقاومت علیه ظلم بر ما واجب شده است. خدا از ما خواسته است که منافقان را از میان برداریم."