نیروهای مدافع خلق: ٣ متجاوز و ٣ کنترا مجازات شدند

عملیات نیروهای گریلا بدون وقفه ادامه دارند. در عملیات‌های تازه گریلا ٣ نظامی رژیم غاصب ترک و ٣ کنترا (مزدور) به هلاکت رسیدند. یک سلاح کلاشینکف به غنیمت گرفته شد.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های گریلایی و حملات رژیم متجاوز ترک را منتشر کرد.

بنابر گزارش ه.پ.گ، ٣٠ ژوئن در عملیات علیه گروهی از کنتراهایی که در حال انتقال خوراک برای نظامیان اشغالگر ترک در نزدیک روستای نیروه ارتوش عرصه آواشین بودند عملیاتی به انجام رسید که در نتیجه آن ٣ کنترا کشته و یک سلاح کلاشینکف از سوی گریلا به غنیمت گرفته شد.

١ جولای در منطقه کوکر عرصه آواشین در دو عملیات جداگانه از سوی تیم‌های متحرک گریلا ٢ اشغالگر کشته و ٣ اشغالگر دیگر زخمی شدند.

١ جولای در عملیات علیه اشغالگران در منطقه تپه جودی یک اشغالگر کشته شد. جنازه نظامی کشته شده در دست نیروهای گریلا قرار دارد.

ه.پ.گ در ادامه گزارش از تداوم حملات شیمیای و بمباران مناطق حفاظتی میدیا توسط رژیم ترک خبر داده و می‌افزاید، روز ١ جولای تونل‌های جنگ شکفتا بریندارا، تپه اف‌ام، تپه جودی ١١ بار با سلاح شیمیایی و مواد منفجره هدف حمله واقع شدند. سلاح شیمیایی بکار گرفته شده بوی گاز کُلر داشته است.

همچنین روز ١ جولای مناطق کوکر، چمچو، تپه حکاری و تپه آمیدی ده‌ها بار از سوی پایگاه‌های مرزی توپباران شدند و مناطق کوکر، کوروژارو، شکفتا بریندارا و ساجا ٢۶ بار توسط بالگردهای تهاجمی هدف حمله واقع شدند.

در همین روز هواپیماهای جنگنده ١٩ بار مناطق تپه حکاری، تپه آمیدی، روستاهای دینارته در گاره و دوپالان در قندیل را بمباران کردند.