نیروهای مدافع خلق: ١۴ متجاوز مجازات شدند

عملیات نیروهای ه.پ.گ و یژا ستار در گرامیداشت ١۵ آگوست علیه ارتش متجاوز ترکیه ادامه دارند. در عملیات‌های گریلایی ١۴ متجاوز به هلاکت رسیدند و یک تن زخمی شد. همچنین یک سنگر، یک بیل مکانیکی و یک رادار منهدم گردیدند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات تازه‌ای را از عملیات‌های گریلایی علیه ارتش متجاوز ترک منتشر کرد.

در گزارش ه.پ.گ آمده است:

"نیروهای ما به شیوه‌ای فدایی می‌جنگند و ضرباتی سنگین بر ارتش متجاوز ترک وارد می‌نمایند و بدین شکل با عملیات‌های خود به پیشواز عید رستاخیز ١۵ آگوست می‌روند. برای زنده نگاه داشتن هوال عگید گارزان که رهرو راه فرمانده بزرگ معصوم کورکماز (عگید) بوده و در حملات رژیم فاشیست ترک به شهادت رسیده بود، همچنین برای گرامیداشت دو فرمانده عراقی که در همان حمله به شهادت رسیده بودند نیروهای ما سلسله عملیات‌هایی را به انجام رساندند. در عملیات‌های نیروهای ما که در کوهستانهای کوردستان داستان قهرمانی می‌نگارند، ١۴ متجاوز مجازات شده و یک متجاوز زخمی شد. همچنین یک سنگر، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک رادار منهدم گردیدند."

برپایه گزارش ه.پ.گ برای گرامیداشت شهید عگید گارزار که در ١١ آگوست ٢٠٢٠ در نتیجه حمله ناجوانمردانه رژیم اشغالگر ترک به شهادت رسیده بود روز ۶ آگوست در چارچوب کارزار شاهین‌های زاگرس در خاکورک ٢ متجاوز ترک در تپه کوردینه به هلاکت رسیدند و یک سنگر دشمن منهدم گردید.

در ۴ آگوست در سه عملیات تک‌تیراندازان گریلا در چارچوب کارزار انقلابی شهید ساواش مرعش جنگ خابور، ٣ متجاوز ترک در تپه اف‌ام عرصه زاپ به هلاکت رسیدند.

۶ آگوست در عملیات تک‌تیراندازن گریلا در تپه اف‌ام ٢ متجاوز کشته و یک سیستم رادار منهدم گردید.

در همین روز در عملیات تله انفجاری در تپه اف‌ام ٢ متجاوز ترک از پای درآمدند.

٧ آگوست در تپه جودی یک متجاوز ترک از سوی تک‌تیراندازان گریلا مجازات شد.

در همین روز در منطقه مقاومت تپه آمیدی ۴ متجاوز ترک از پای درامدند و یک متجاوز زخمی شد.

ارتش متجاوز ترکیه در روزهای ۶ و ٧ آگوست، ١٠ بار با بمب‌های هسته‌ای تاکتیکی و سلاح‌های شیمیایی (۴ بار مناطق تپه آمیدی و تپه اف‌ام و ۶ بار تونل‌های جنگ منطقه کارکر)، ۴ بار توسط هواپیماهای جنگنده (٢ بار منطقه ساجا و ٢ بار منطقه روستای دری در گاره)، ١٢ بار توسط بالگردهای تهاجمی (مناطق قاشورا در متینا و کوروژارو و تپه جودی) و ده‌ها بار با سلاح‌های سنگین منطقه مقاومت اف‌ام را هدف قرار داده است.