پیکر شهدای یات وارد حسکه شد

پیکر ٩ نفر از شهدای یگانهای ضد ترور(یات) جزو نیروهای سوریه دمکراتیک که در سانحه سقوط بالگرد شهید شدە بودند، وارد حسکه شد. فردا مراسمی برای شهدا برگزار می شود.

مرکز اطلاع رسانی نیروهای سوریه دموکراتیک در بیانیه ای اعلام کرد که پیکر ٩ تن از شهدای یگان های ضد ترور، امروز وارد حسکه شده است.

 

در این بیانیه آمده است: پس از تماس های متعدد، نیروهای ما پیکر ٩ فرمانده و شروان یگان های ضد ترور را از باشور کوردستان که در سقوط دو بالگرد به شهادت رسیدند، تحویل گرفتند.

گروهی از نیروهای ما به همراه فرماندهی کل، پیکر شهدا را به حسکه آوردند.

روز چهارشنبه (٢٢ مارس) نیروهای ما با برگزاری مراسمی با شهدا وداع خواهند کرد.  این مراسم از ساعت ١١ صبح با حضور خلق از مقابل بیمارستان شهید ساریا در محله خوران آغاز می شود، سپس پیکر شهدا بر دوش مردم به سمت ورزشگاه سردم در محله تشییع و مراسمی در آنجا برگزار می شود.

 

این مراسم با پیام از سوی فرماندهی کل نیروهای سوریه دموکراتیک، نهادهای رسمی و نمایندگان ائتلاف نیروهای سوریه دموکراتیک در مبارزه با داعش برگزار می شود.

 

 ما به پاس وفاداری به فرزندان خلقمان که جان خود را برای حفاظت از منطقه فدا کردند، از مردم خود می خواهیم با روحیه ملی و انقلابی در مراسم تشییع شهدا شرکت کنند.