وزارت امور خارجه آمریکا: حمایت ما از همکارانمان ادامه پیدا خواهد کرد

در رابطه با حملات هسته‌های مخفی داعش، وزات امور خارجه آمریکا بیانیه‌ای را منتشر کرد. در این بیانیه آمریکا ضمن محکومیت این حملات اعلام کرد که علیرغم تمام تلاشها برای تضعیف هسته‌های مخفی داعش، تلاشها برای از میان برداشتن امنیت در منطقه ادامه دارد.

در رابطه با حملات هسته‌های مخفی داعش، وزات امور خارجه آمریکا بیانیه‌ای را منتشر کرد. در این بیانیه وزرات امور خارجه آمریکا ضمن محکومیت این حملات اعلام کرد که علیرغم تمام تلاشها برای تضعیف هسته‌های مخفی داعش، تلاشها برای از میان برداشتن امنیت در منطقه ادامه دارد. وزارت امور خارجه امریکا در رابطه با اهمیت استرداد تبهکاران به کشورهای متبوعشان هم تاکید کرد.

طبق گزارشات شبکه تلویزیونی روناهی، این بیانیه از سوی ند پرایز، سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا منتشر شده است. ند پرایز در این باره تاکید کرده است که امریکا حمایتهایش از همکاران خود در منطقه را علیه هسته‌های مخفی داعش ادامه می‌دهد. ند پرایز ضمن تشکر از نیروهای سوریه دمکراتیک اظهار داشت که نیروهای سوریه دمکراتیک سریعا وارد عمل شده و همچنان به نبرد علیه داعش متعهد هستند.

در بخش دیگری از بیانیه وزرات امور خارجه آمریکا آمده است که تلاش‌های داعش برای از میان برداشتن امنیت منطقه همچنان ادامه دارد. اقدامات داعش در حالی ادامه دارد که حملات نیروهای ائتلاف بین‌المللی قدرت این گروه را ضعیف کرده است، اما این گروه همچنان بر تلاش‌های خود برای از میان برداشتن امنیت و ثبات در این منطقه ادامه می‌دهد.

ند پرایز در خاتمه اظهار داشته است که این حمله اهمیت همکاری و کمک ابتکار عمل نیروهای ائتلاف علیه داعش را برای مقابله هر چه بهتر با داعش و نهادینه کردن بیشتر امنیت نشان می‌دهد. از طرف دیگر این حمله اهمیت استرداد و دادگاهی داعشیان را به کشورهایشان گوشزد می‌کند.