فراخوانی از سوی انجمن اکولوژی برای کمپین " تو هم نهالی بکار، از زندگی صیانت کن"

انجمن اکولوژی از جنبش اکولوژی مزوپوتامیا همه را به شرکت در کمپین " تو هم نهالی بکار، از زندگی صیانت کن" فراخواند.

انجمن اکولوژی با اعلام حمایت از این کمپین یادآور شد که جنبش اکولوژی مزوپوتامیا در سال گذشته برای دفاع از صلح و زندگی در برابر جنگل‌زدایی و سیاست‌های جنگی کمپین نهال‌کاری را برگزار کرده بود امسال به یادبود کسانی که در زلزله امسال جان خود را از دست دادند با شعار « تو هم نهالی بکار، از زندگی صیانت کن» آنرا ادامه می‌دهد.

در بیانیه کتبی در این باره آمده است: شهرهایی که با سیستم رانت و سلطه تأسیس شده بودند پس از زلزله 6 فوریه با مرکزیت مرعش، به مزار هزاران نفر تبدیل شدند و ساخت شهرهایی با جنایات اکولوژی‌ستیز، زلزله‌ای را که «طبیعی» بود را به یک فاجعه تبدیل کرد. در برابر نظام مخرب که فضاهای زندگی را به گور تبدیل می‌کند، با کاشتن یک نهال برای هر زندگی از دست رفته، دوباره زندگی را تولد و سبز خواهیم کرد و به مبارزه برای ساختن زندگی آزادانه و زیست‌محیطی ادامه خواهیم داد. کمپین نهال‌کاری را که با شعار " تو هم نهالی بکار، از زندگی صیانت کن" آغاز شده بود را به افرادی که در شهر آمد جان خود را از دست دادند، تقدیم می‌کنیم.

فراخوان برای شرکت در این اقدام

در ادامه این بیانیه آمده است: از ۱ تا ۱۰ آوریل با شعار «تو هم نهالی بکار، از زندگی صیانت کن» از خلق، سازمان‌های مدنی و همه مدافعان حیات در شهر آمد؛ از همه دعوت می‌کنیم در اقدام نهال‌کاری که در باغچه، بالکن، روستاها، مدارس، خیابان‌ها،