برگزاری راهپیمایی در منبج در اعتراض بە تحمیل انزوا بر امرالی

در روستای اوسجیلە از توابع منبج، بە منظور اعتراض بە انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد، راهپیمایی برگزار شد.

با ابتکار عمل اتحادیە جوانان منبج، صدها نفر از ساکنان روستای اوسجیلە در غرب روژآوا گردهمآمدە و انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد را محکوم کردند.

تظاهر کنندگان با در دست داستن پلاکاردهایی مبنی بر آزادی رهبر اوجالان نوشتە شدە بود کە اوجالان کلید صلح خلقهای خاورمیانە است، پلاکاردهای دیگری نیز حاکی از پیشاهنگی زنان و جوانان برای در هم شکستن انزوای امرالی در دست تظاهر کنندگان مشاهدە می شد.

امینە عثمان عضو اتحادیە جوانان منبج بە نمایندگی از این اتحادیە سخنرانی کرد و گفت: ٢٤ سال است کە رهبر اوجالان در زندان دولت اشغالگر ترک در اسارت قرار دارد. دولت ترک با همکاری اطلاعاتی اسرائیل و دولتهای دیگر توطئەای را علیە رهبر آوجالان شکل داد تا بتواند جنبش آزادی کوردستان را در هم بشکند. امینە اعلام نمود کە دولت ترک امید داشت کە بتواند با دستگیری عبدالە اوجالان افکار وی را محدود کردە یا مانع از انتقال آنها بە جامعە شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت کە با برخودان بی نظیر گریلاها در مناطق حفاظتی میدیا، دولتاشغالگر ترک دریافت کە افکار رهبر آپو در همە جان گسترش پیدا کردە است. دولت ترک با حملات خود بە شمال-شرق سوریە نیز تلاش می کند کە شکستهای خود را در مناطق برخودان میدیا جبران نماید.

امینە عثمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تا زمان تحقق آزادی فیزیکی رهبر مبارزە ادامە پیدا خواهد کرد. ما ارادە آزاد، امید و اعتقادمان را از رهبریمان گرفتەایم و تا زمان تحقق آزادی فیزیکی رهبریمان مبارزە را ادامە می دهیم.