نیروهای مدافع خلق: ۴ اشغالگر مجازات شدند، ٣ دوربین جاسازی شده منهدم گردیدند

ه.پ.گ اعلام کرد در عملیات گریلاهای آزادی علیه ارتش متجاوز ترک در مناطق حفاظتی میدیا ۴ اشغالگر به هلاکت رسیده و ٣ دوربین جاسازی شده منهدم گردیدند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های تازه گریلایی علیه ارتش متجاوز ترکیه را منتشر کرد.

در آغاز گزارش ه.پ.گ آمده است:"نیروهای ما با روح پیروزمندانه فرمانده همیش‌ جاوید، عگید، و با استفاده از تاکتیک‌های گریلا حرفه‌ای مرحله نوین ضربات سنگینی را بر اشغالگران وارد می‌کنند. مبارزه ما که با گام ١۵ آگوست آغاز شده بود امروز به امید تمامی خلق‌های فرودست مبدل شده و در نتیجه مقاومت تاریخی گریلاهای آزادی کوردستان در خط فدایی خود را اثبات کرده است. ارتش اشغالگر ترک علی‌رغم استفاده از هرگونه تکنولوژی پیشرفته و رویه‌های جنگ پلید از دستیابی به نتیجه ناکام مانده است و هر روز متحمل ضربات بزرگی می‌شود. ارتش ترک با بمباران گسترده خاک کوردستان درصدد کسب نتیجه است و روزانه با سرهم کردن دروغ‌ در تلاش است جامعه را فریب دهد و هزیمت تاریخی خود در مقابل اراده گریلاهای کوردستان را پنهان کند.

گریلاهای آزادی کوردستان که زندگی فدایی را برگزیده‌اند وبا برخودان بی‌مانند خود پیروزی را رقم می‌زنند و آرمان آزادی خلقمان را محقق می‌كنند."

برپایه گزارش ه.پ.گ روز ١١ آگوست/ ٢٠ مرداد ماه یک سیستم دوربین مداربسته در تپه کوردینه خاکورک از سوی نیروهای گریلا منهدم شده است.

همچنین یک سیستم دوربین مداربسته و یک دوربین شب ارتش اشغالگر تر کدر منطقه کانی‌بی عرصه آواشین از سوی تیم‌های سیار گریلا منهدم شده‌اند.

روز ١٢ آگوست تیم‌های سیار گریلا در چارچوب کارزار شاهین‌های زاگرس در عرصه زاپ در عملیاتی با سلاح سنگین و فردی در تپه ساجا ٣ ارتشی ترکیه را به هلاکت رساندند.

در همین روز یک اشغالگر ترک از سوی تک‌تیراندازان یژاستار در تپه جودی به هلاکت رسید.

ه.پ.گ در ادامه می‌افزاید، هواپیماهای جنگنده در ١٢ آگوست ۵ بار مناطق اطراف روستای گوزه و دشتا کافیه و مناطق ساجا و سیدا را بمباران کردند. همچنین هلی‌کوپترهای تهاجمی ٩ بار مناطق مقاومت کوروژارو، تپه حکاری، تپه جودی و تپه آمیدی را بمباران کردند و توپخانه‌های مرزی رژیم ترک ده‌ها بار ارتفاعات متینا و منطقه تپه اف‌ام را هدف حمله قرار دادند.