فرماندهی نیروهای سوریه دمکراتیک: به حملات ترکیه پاسخ می‌دهیم

ق.س.د اعلام کرد که در حمله پهباد تهاجمی رژیم اشغالگر ترک به روستای ملا سباط در قامشلو یک غیرنظامی و دو شروان به شهادت رسیدند.

فرمانده کل نیروهای سوریه دمکراتیک در بیانیه‌ای اعلام کرد دو شروان و یک غیرنظامی در بمباران یک خودرو در روستای ملا سباط قامشلو توسط رژیم ترک به شهادت رسیدند. ق.س.د افزود: "ما در چارچوب خط دفاع مشروع به این حملات پاسخ می‌دهیم و انتقام خون شهیدان را از اشغالگران می‌گیریم."

بیانیه به شرح زیر است:

"غروب امروز ساعت ١٧:١٠، زمانی که دو تن از رزمندگانمان در یک خودرو غیرنظامی به محل انجام وظیفه خود می‌رفتند، در روستای ملا سباط ش‌ر قامشلو هدف یک پهپاد متعلق به ارتش ترکیه قرار گرفتند.

این حمله وحشیانه به شهادت دو تن از رزمندگانمان به نام‌های دژوار کوبانی و چیا قامشلو و یک غیرنظامی به نام ادیب یوسف منجر شد.

رژیم اشغالگر ترک حملات خود را در امتداد مرز تشدید کرده و بی‌وقفه با سلاح‌های سنگین اعم از تانک، توپ، خمپاره و همچنین پهپادهای تهاجمی محله‌های مملو از شهروندان و سازمان‌های خدماتی و حتی بیمارستان‌ها را هدف حمله قرار می‌دهد. در این حملات نه تنها شروان‌ها و رزمندگان ما بلکه آحاد جامعه هدف قرار می‌گیرند. ما در چارچوب خط دفاع مشروع به این حملات پاسخ می‌دهیم و انتقام خون شهیدان را از اشغالگران می‌گیریم."