پیکر مبارز ق.س.د، آمد عنتریه به خاک سپرده شد

پیکر مبارز نیروهای سوریه دموکراتیک (ق.س.د) آمد عنتریه (کادار عبدالرحیم عیسی) با برگزاری مراسمی در آرامگاه شهید دلیل ساروخان به خاک سپرده شد.

اهالی قامشلو، سازمان‌های مردم نهاد، جنبش جوانان انقلابی، کنگرا استار، اعضای احزاب سیاسی و همچنین نیروهای امنیتی داخلی و نیروهای نظامی در مراسم تشییع پیکر مبارز ق.س.د، آمد عنتریه که در ۳۰ می در نتیجه یک حادثه به شهادت رسید، شرکت کردند.

شمسه‌خان گولو عضو شورای خانواده شهدا پس از یک دقیقه سکوت در سخنانی به خانواده شهدا و رفقای شهید آمد که در خط مقدم جبهه مقاومت جای گرفته‌اند تسلیت گفت.

شمسه‌خان گولو با اشاره به اینکه دورانی را سپری می‌کنیم که جنگ هستی و نیستی در جریان است، گفت: ما در حال گذراندن یک فرآیند حساس هستیم. این روند هستی و نیستی است. اردوغان بار دیگر در انتخابات پیروز شد و حملات خود را افزایش خواهد داد. او کمپ مخمور را محاصره کرد، یک بار دیگر جزای ۶ ماه منع ملاقات به رهبر عبدالله اوجالان داد و دیروز به شنگال حمله کرد.

هنر قامشلو، یکی از رفقای نزدیک شهید آمد عنتریه، مبارز ق.س.د، گفت که از سال ۲۰۱۳، او در بسیاری از کارزارهایی که ق.س.د آغاز کرده است با وی شرکت داشته است.

عبدالرحیم عیسی، پدر شهید آمد عنتریه، گفت: ما قول می‌دهیم که تا رسیدن به پیروزی از شهدا پیروی کنیم.

ريوين شيخموس، عضو شورای خانواده شهدا، شهادتنامه شهيد را قرائت و به خانواده ايشان تحويل داد.