بروشور عوامل ظهور کاپیتالیسم منتشر گردید

جلد سوم از سلسله بروشورهایی که توسط کمیته تحقیقاتی جامعه زنان آزاد روژهلات کوردستان (کژار) تهیه می‌شوند با عنوان «عوامل ظهور کاپیتالیسم» منتشر شد.

کمیته‌ی تحقیقاتی کژار که در راستای انتشار تحلیلات رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در مورد مسائل مربوط به آزادی جامعه بالاخص زنان آغاز به تدوین و تهیه سلسله بروشورهایی کرده، جلد سوم از این سلسله بروشورها را تهیه و در وبسایت رسمی‌اش منتشر نمود.

کژار درباره این فعالیتش توضیحاتی ارائه کرده که به شرح زیر است:

در راستای انتشار تحلیلات رهبر عبدالله اوجالان، جلد سوم از سلسله بروشورها توسط کمیته تحقیقاتی کژار منتشر می‌گردد.

در نظام سرمایه‌داری، زنان به شیوه‌های گوناگون مورد هجوم قرار می‌گیرند. نظامی که کمر به ریا بسته و تظاهر به دموکراسی می‌نماید و تعاریفی ابژه گونه به زنان تحمیل می‌نماید. زنان در این نظام، بیش از هر زمان دیگری، متحمل تعاریف جنسیت گرایانه می‌شوند. نظامی که زنان را آزد نشان می‌دهد، اما آنان را بیش از پیش به سوی بردگی می‌کشاند. نظامی که کارگر کم مزد و درآمد می‌طلبد و پیشاهنگی زنان را برنمی‌تابد. رهبر عبدالله اوجالان، همواره از مشکلات و مسائل زنان و مبارزاتشان در ادوار گوناگون سخن گفته است، البته که تحلیلات مدرنیته‌ی سرمایه داری نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین جهت کمیته‌ی تحقیقاتی کژار نیز بر آن است تا طی سلسله بروشورهای مختلف، این تحلیلات را در اختیار زنان و تمام آحاد جامعه قرار دهد.

جهت دانلود فایل بروشور اینجا کلیک کنید:

لینک دانلود جلد اول بروشور

لینک دانلود جلد دوم بروشور