نیروهای مدافع خلق: ٢۴ اشغالگر از پای درآمدند، ١٠ کیلو تی‌ان‌تی ضبط شد

ه.پ.گ اعلام کرد، گریلاهای کوردستان در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ماه می در سلسله عملیات‌های انتقامی ٢۴ اشغالگر ترک را به هلاکت رسانده و چندین نظامی دیگر را زخمی کرده‌اند.

مرکز خبررسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های گریلایی را منتشر کرد.

در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است که تیم‌های گریلاییمان علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیات‌های نیرومندی را به انجام رسانده‌اندو در این عملیات‌ها با تاکتیک‌های گریلای نوین به شیوه‌ای ثمربخش ضرباتی مهلک بر ارتش متجاوز ترک تحمیل شده است.

بنابر اطلاعیه‌ در گرامیداشت شهدای ماه می ٢۴ اشغالگر کشته و ٣ اشغالگر دیگر زخمی شده‌اند. همچنین چندین قبضه سلاح سنگین و درون و دوربین مداربسته دشمن منهدم شده‌اند.

ه.پ.گ در خصوص عملیات در عرصه آواشین اعلام کرده است که روز ١۶ می تیم‌های متحرک گریلا از چند محور علیه اشغالگران دست به عملیات زده‌اند و ضرباتی مهلک را بر آنان وارد کرده‌اند. از تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در این عرصه اطلاعی در دست نیست.

در عرصه زاپ نیز در سلسله عملیات گریلایی ٢١ اشغالگر به هلاکت رسیده‌ و ٣ اشغالگر زخمی شده‌اند. همچنین ١٠ کیلو تی‌ان‌تی به غنیمت گرفته شده و یک درون دشمن سرنگون شده است.

همچنین نیروهای گریلا روز ١٠ می پایگاه سیری ارتش اشغالگر ترک در شلادزه باشور کوردستان را هدف قرار داده‌اند که در نتیجه آن ۴ اشغالگر از پای درآمده‌اند.

ه.پ.گ در ادامه از تداوم حملات هوایی رژیم متجاوز ترک و بمباران مناطق حفاظتی میدیا خبر داده است.