دکتر درسیم: متجاوزان را از خاک کوردستان بیرون می‌کنیم

دکتر مظلوم درسیم، از فرماندهان ه.پ.گ اعلام نمود، کوردها در میهن خود زندگی می‌کنند، اما دولت ترکیه این سرزمین را اشغال کرده ‌است. وی گفت:"آنکه باید بیرون برود، دولت ترکیه است. تا زمانی‌که آن‌ها را بیرون کنیم، به مبارزات خود ادامه خواهیم داد."

دکتر مظلوم درسیم به سطح مبارزات پ.ک.ک و اراده خط رهبر خلق کورد اشاره کرد و گفت:"دولت ترکیه چندین سال است می‌گوید 'آن‌ها به پایان رسیده‌اند، آن‌ها را از بین می‌بریم'، اما هر روز پ.ک.ک بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود."

دکتر مظلوم درسیم، از فرماندهان ه.پ.گ به‌مناسبت سالگرد کارزار ۱۵ آگوست با خبرگزاری فرات صحبت کرده و در رابطه با سختی‌های کارزار ۱۵ آگوست برای خلق کورد گفت:"دولت فاشیست ترکیه مسئله‌ای به نام کورد را نمی‌پذیرد. با تجزیه کوردها خواستند کوردها را از بین ببرند. با پیشاهنگی رهبر آپو، کورد برای به دست آوردن ارزش‌های خود گامی تاریخی برداشت. دولت ترکیه که نتوانست این گام را بپذیرد، راه و روش غیر اخلاقی را به کار گرفت. در مقابل نیز در زندان مقاومتی بی‌مانند انجام شد. برای به پیروزی رساندن این مقاومت با پیشاهنگی فرمانده عگید گام ۱۵ آگوست آغاز شد. این گام مانع از بین رفتن خلق کورد گردید."

پ.ک.ک روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شود

دکتر مظلوم درسیم با اشاره به گفته رژیم ترک مبنی بر اینکه، 'ما بر روی قبر کوردها بتون ریخته‌ایم'، آنرا بزرگ‌ترین اشتباه تاریخی ترک‌ها عنوان کرد و افزود:"مبارزات انقلابی پ.ک.ک امروز به بالاترین سطح خود رسیده ‌است. با خط رهبر آپو اراده‌ای محکم ایجاد شده است. دولت ترکیه چندین سال است می‌گوید'آن‌ها به پایان رسیده و آن‌ها را از بین خواهیم برد'، اما پ.ک.ک روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شود. باید همه این را بدانند، ایدئولوژی رهبر آپو به سراسر جهان گسترش یافته است."

کورد در سرزمین خود زندگی می‌کند

درسیم به وضعیت خلق کورد در هر ۴ بخش کوردستان اشاره کرد و گفت:"کوردها صاحبان این خاک هستند و هیچ‌ احدی نمی‌تواند آن‌ها را از خاک خود بیرون کند. ما خاک هیچ‌ کسی را اشغال نکرده‌ایم، دولت ترک است که خاک ما را اشغال کرده و به همین دلیل آنکه باید بیرون رود، دولت ترکیه است. برای آنکه آن‌ها را از خاک کوردستان بیرون کنیم با هر روش ممکن مبارزه می‌کنیم. باید همه جهان این را بداند."

فرمانده ه.پ.گ، دکتر مظلوم درسیم همچنین می‌گوید، دولت ترکیه به‌ صورت وحشیانه و غیرانسانی مرتکب جنایت علیه بشریت می‌شود. وی گفت:"غیر از اشغالگری و غارت هیچ تفکر و عمل دیگری ندارند. براساس نظراتشان غیر از خود آن‌ها کس دیگری در جهان وجود ندارد. دولت ترکیه انسان‌ها را مانند اسرا به جنگ می‌فرستد و آن‌ها را در چنگال مرگ رها می‌کند تا بتواند سیاست پلید خود را به‌آسانی انجام دهد و آن‌ها برای سربازان خود هیچ ارزشی قائل نیستند. در پایان می‌گویم: 'با روح مقاومت زاپ، آواشین و متینا، سالگرد گام ۱۵ آگوست و عید رستاخیز ملت کورد را تبریک می‌گویم. تا زمانی که با روح ۱۵ آگوست مبارزاتمان پیروز نشود، دست از مبارزات بر نخواهیم داشت و با این روح فاشیسم را شکست می‌دهیم."