پیام قدردانی فرماندهی قرارگاه مرکزی به فرماندهان و گریلاهای مناطق عملیاتی نبرد با رژیم متجاوز ترک

فرماندهی قرارگاه ن.پ.گ در پیامی ضمن قدردانی از مبارزه گریلاهای عرصه نبرد با ارتش ترک، ٣٠ ژوئن «روز جانفدایی» را به تمامی فرماندهان و شروان‌های آزادی تبریک گفته است.

فرماندهی قرارگاه مرکزی دفاع از خلق (ن.پ.گ)، به مناسبت عملیات‌های پیروزمندانه نیروهای گریلا پیامی خطاب به فرماندهی سوقیات-اداره مناطق حفاظتی میدیا منتشر کرد.

فرماندهی ن.پ.گ در پیام خود با اشاره به عملیات‌های موفقیت‌آمیز روزهای ١۴، ١۵، ٢٠، ٢١، ٢۴، ٢۵، ٢۶ و ٢٧ ژوئن نیروهای گریلا در عرصه آواشین و متینا آنرا نشانه روح فدایی آپویی و تاکتیک گریلای مدرن و شیوه‌های مبتکرانه تیم‌های متحرک گریلا عنوان کرده است.

ن.پ.گ در ادامه یاد و خاطره سرحد، ساریا، بوتان، زنارین، جومالی و چافره گریلاهای شهید آواشین را گرامی داشته و با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کرده است. ن.پ.گ تأکید کرده است که انتقام خون قهرمانان شهید لازم است با ضربات سهمگین گرفته شود، طوری که هیچ زیانی به نیروهای گریلا نرسد.

فرماندهای قرارگاه مرکزی ن.پ.گ در پایان ضمن گرامیداشت ٣٠ ژوئن، روز جانفدایی یاد و خاطره زینب کناجی (زیلان) را در ٢۶مین سالگرد شهادت وی زنده نگاه داشته، عملیات‌های موفقیت‌آمیز گریلا علیه ارتش متجاوز ترک را تبریک گفته است و برای تمامی گریلاها آرزوی موفقیت کرده است.