اشغالگری دولت ترکیه و غلامان آن در پاریس محکوم شد

در منطقه بانلیویا ولینو سنت جورجیس در شهر پاریس کنش اعتراضی علیه اشغالگری دولت ترکیه در جنوب کردستان برگزار شد. در این کنش یاد و خاطر دیار غریب عضو شورای رهبری ک.ج.ک گرامی داشته شد.

  در کنشی اعتراضی در منطقه بانلیویا ولینو سنت جورجیس در شهر پاریس فرانسه حملات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه در جنوب کردستان محکوم شد.

  نجم‌الدین دمیر آلپ سخنگوی مشترک مرکز جامعه دمکراتیک کرد در پاریس، حملات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه با همکاری حزب دمکرات کردستان پ.د.ک را محکوم نمود.

  وی با اشاره به شهادت دیار غریب عضو شورای رهبری ک.ج.ک اعلام کرد، "دیار غریب رفیق انقلابیمان در جنبش ملی انسان‌ها را گرد‌هم می‌آورد. انسانی سوسیالیست که در نتیجه‌ی خیانت خائنین و جاسوسان دولت ترکیه به همراه ۲ تن از همرزمانش در جنوب کردستان به شهادت رسید. "

  در این کنش اعلامیه‌ای با هدف محکوم نمودن اشغالگری و توطئه قتل دیار غریب و همرزمانش قرائت شده و سپس در میان کنشگران و شهروندان این منطقه توضیع شد.

  کنش اعتراضی در شهر بوردو

  همچنین در شهر بوردو در فرانسه همزمان با جشنواره تئاتر در مرکز این شهر و گردهم آمدن هزاران نفر، کنشی اعتراضی علیه اشغالگری دولت ترکیه و غلامان آن برگزار شد. در این کنش اعلامیه‌هایی درباره‌ی اشغالگری دولت ترکیه و خائنین وابسته به این دولت توضیع شد.