مراسم بزرگداشت دو مبارز انترناسیونالیست آلمانی برگزار خواهد شد

یاد و خاطره دو جوان انقلابی آلمانی که به کمک مبارزان کوردستان آمدند و جان عزیزشان را در این راه بخشیدند، طی یک مراسم در کارلسروهه آلمان گرامی داشته خواهد شد.

کوین یوآکیم معروف به "دلسوز بهار" ششم ژوئیه ٢٠١۵ در جریان مبارزات با داعش در روژاوا جان خود را از دست داد.

یاکوب ریمر معروف به "شیار گابار" نیز نهم ژوئیه ٢٠١٨ در جریان یک حمله ترکیه در مناطق حفاظتی میدیا به کاروان جانباختگان آزادی ملحق شد.

کوین و یاکوب دو تن از انقلابیون انترناسیونالیست متعددی بودند که با ترک کشورهایشان به کوردستان آمدند و دوشادوش انقلابیون کورد در برابر داعش و ارتش فاشیست ترکیه جنگیدند. آنها از انقلاب کوردستان الهام گرفته بودند و با رزم و شهادتشان، الهام‌بخش این انقلاب نیز بودند.

کوردها هرگز یاد و خاطره همزمان بین‌المللی خود را فراموش نمی‌کنند. آنها ثابت کردند انسانیت مترقی، متحد است و دیدگاهی جهان‌وطنی دارد.

قرار است دهم ژوئیه، فردا، در شهر کارلسروهه آلمان یک مراسم بزرگداشت برای کوین و یاکوب برگزار شود. این مراسم ساعت پانزده بعد از ظهر یکشنبه در آرامگاه "گرون‌وینکله" بر مزار کوین یوآکیم خواهد بود. کانون جامعه دمکراتیك کوردها در هیلبورن از عموم کوردستانیان خواسته برای قدردانی از مبارزان انترناسیونالیست در این مراسم شرکت کنند.