افشای زوایای تازه‌ی شیوع کرونا در ایران

گزارش‌های تازه در خصوص شیوع بیماری مرگبار کرونا حاکی از پنهان‌کاری مسئولان جمهوری اسلامی است، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از وجود ۵٩۴ بیمار مبتلا به کرونا در این استان پرده برداشته است

با اینکه به دستور حسن روحانی رئیس جمهور امنیتی ایران هر روز آماری رسمی از سوی وزارت بهداشت در مورد بیماری کرونا منتشر می‌شود اما روزی نیست که زوایایی تازه از ابتذال رژیم جمهوری اسلامی در پنهان‌کاری و به سخره گرفتن حیات جمعی مردم افشا نشود. وزارت بهداشت در تازه‌ترین آمار در مورد کرونا اعلام کرده است که تعداد مبتلایان به یک هزار و ۵٠١ مورد و تعداد جانباختگان نیز به ۶۶ نفر افزایش یافته است.

کرونا به لایه‌های امنیتی دولت روحانی نفوذ کرده است

بنابر گزارش خبرگزاری امنیتی مهر وابسته به سپاه پاسداران محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح دوشنبه ١٢ اسفند/ ٢ مارس در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. میرمحمدی رئیس دفتر ویژه علی خامنه‌ای در هشت سال دوره ریاست جمهوری او بود. او  همچنین نماینده قم در مجلس ایران، رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی در دوره اول ریاست جمهوری و معاون وی در دوره دوم بوده است. این در حالیست که روز پنج‌شنبه ٨ اسفند سید هادی خسروشاهی از متولیان نظام سانسور در ایران به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. علاوه بر این دو هر کدام از احمد میرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده قم، محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب، معصومه ابتکار از معاونان حسن روحانی و ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت ایران نیز به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

۵٩۴ بیمار کرونا در گلستان؛ افشای پنهان‌کاری دیگر جمهوری اسلامی

عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از مخفی‌کاری دیگر رژیم جمهوری اسلامی پرده برداشت. به گفته فاضل «از نظر تیم پزشکی ۵٩۴ بیماری بستری شده در بیمارستان‌های این استان با علایم سندرم شدید تنفسی، همگی مبتلا به کرونا هستند.» وی در ادامه خاطرنشان کرده است که آمار مذکور را به مقام‌های وزارت بهدشت در تهران داده است اما آنان بارها این موضوع را رد و انکار کرده‌اند.  

عبدالرضا فاضل در ادامه تلویحا وزارت بهداشت را به پنهان‌کاری در مورد اعلام آمار بیماران کرونا متهم کرده و می‌افزاید که روز ٢٩ بهمن (یک روز قبل از اعلام ابتلای دو فرد به کرونا و خبر درگذشت آنان) گزارش نمونه تست افراد مبتلا به کرونا در در دانشگاه گیلان را به دانشگاه تهران ارسال کرده است.

رییس دانشگاه گلستان سپس وزارت بهداشت را به کارشکنی و ایجاد محدودیت در انجام تست کرونا محکوم کرده و می‌افزاید:"بر اساس پروتکل اعلامی از سوی وزارتخانه هر بیمار با علائم سندرم شدید تنفسی مبتلا به کرونا نسیت و نباید از آن‌ها آزمایش گرفته شود."

وی سپس افزوده است که نمونه‌گیری تست کرونا به این دلیل منفی بوده است که به دلیل ترس کادر درمانی از ابتلا به کرونا نمونه‌گیری نه از حلق بیمار بلکه از نوک زبان بیمار صورت گرفته است.

شمار جانباختگان کرونا در ایران ۴١۶ نفر است

بنابر گزارش شبکه ایران اینترنشنال شمار جانباختگان ویروس کرونا در ایران بنابر منابع آگاه آنان به ۴١۶ نفر رسیده است.

اعلام شد که جمهوری اسلامی برخلاف ادعای مقام‌های آن نه در روز ٣٠ بهمن بلکه ٢٠ روز پیش از آن از مرگ و میر ناشی از کرونا خبر داشته‌اند.

به رغم جانباختن صدها نفر، ابتلای هزاران مورد و شیوع روزافزون این ویروس مرگبار در سرتاسر کشور رژیم جمهوری اسلامی بر این موضوع پافشاری می‌کند که همه متخصصان بهداشت و درمان، تمامی رسانه‌ها و عموم شهروندان دروغ می‌گویند و گماشتگان شورای امنیت نظام و منسوبان تحت فرمان رهبر جمهوری اسلامی که باکتری و ویروس را از هم تشخیص نمی‌دهند راست می‌گویند.