پیام مظلوم عبدی به زلزله‌زدگان ازمیر

مظلوم عبدی فرماندهی کل نیروهای سوریه دمکراتیک به مناسب رویداد زمین‌لرزه ازمیر پیامی را منتشر کرده و اظهار داشت: من امیدوارم خلق‌های ترکیه با اتحاد و همکاری مشترک، روزهای دردناک را بدون آسیب‌های جدی و سنگین پشت سر بگذارند.

روز گذشته ساعت  ۱۴ و ۵۱ دقیقه در منطقه سفرحصار از توابع ازمیر در ترکیه، زلزله‌ای با شدت ۶.۹ درجه در مقیاس ریشتر روی داد. در جریان این زمین‌لرزه شماری جان خود را از دست داده و مجروح شدند، همچنین بسیاری نیز زیر آوارهای زمین لرزه باقی مانده‌اند، تلاش‌ها برای نجات افرادی که زیر آوار مانده‌اند همچنان ادامه دارد. طبق اطلاعات بدست آمده از مرکز مدیریت سوانح و اورژانس AFAD، روز گذشته ساعت ۱۴ و ۵۱ دقیقه زمین لرزه‌ای با قدرت ۶.۹ درجه در مقیاس ریشتر و عمق ۱۷ کیلومتری زمین، روی داده است و تا کنون شمار فراوانی جان خود را از دست داده و حداقل ۴۷۵ نفر نیز مجروح شده‌اند.

به همین مناسبت فرماندهی کل نیروهای سوریه دمکراتیک، مظلوم عبدی در حساب رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی، تاثر خود را از چنین رویدادی نشان داده و با ارسال پیامی اظهار داشت:

به نام خلقمان، از خداوند برای کسانی که در جریان این زمین‌لرزه جان خود را از دست داده‌اند طلب آمرزش می‌کنیم و برای مجروحان این حادثه آرزوی بهبودی داریم. بر این باوریم که خلق‌های ترکیه با اتحاد و همکاری مشترک، روزهای دردناک را بدون آسیبهای جدی و سنگین پشت سر خواهند گذاشت.