ترک‌های فاشیست که در آنکارا به سه جوان کرد حمله کرده بودند، آزاد شدند

۳۰ تن از ترک‌های نژادپرست عصر روز  یکشنبه در مقابل دانشکده حقوق دانشگاه آنکارا به سه جوان کورد حمله کرده بودند. دو تن از این افراد دستگیر شدند، اما آنها ‏را فورا آزاد کردند.

٣٠ تُرک نژادپرست عصر روز یکشنبه در مرکز آنکارا با چاقو به سه جوان کورد حمله کرده بودند.

دو تن از مهاجمین نژادپرست دستگیر شده بودند. علیه دو تن از فاشیست‌ها با نام‌های عیسی کوک و فاتح تمل به دلیل آن که قبلاً نیز در مقابل کالج حقوق دانشگاه آنکارا با چاقو و ساطور به دانشجویان حمله کرده بودند، پرونده‌ای تشکیل شد. اما علی‌رغم اینها هر دو مهاجم فورا آزاد شدند. تاکنون مشخص نشده است ، آیا افراد دیگری دستگیر شده‌اند یا خیر.

ک.ی که در این حمله مجروح شده بود، پس از آن که در بیمارستان مورد مداوا قرار گرفت، به اداره پلیس منطقه منتقل شده و اظهارات وی ثبت شد.

‏عیسی کوک که به ک.ی حمله کرده و وی را زخمی کرده بود، مدت کوتاهی قبل از انجام این حمله نژادپرستانه در شبکه های مجازی تصویری از خود منتشر کرده بود.  به نظر می‌رسد این تصویر در محل حمله گرفته شده است و این امر نشان می‌دهد که این حمله برنامه‌ریزی شده بوده است.

گفته می‌شود که عیسی کوک و فاتح تمل به صورت تلفنی گروهی ۳۰ نفره از ترک‌‌های فاشیست را دور هم جمع کرده و مدیریت این گروه نژادپرست را بر عهده دارند.