یگان‌های مقاومت غیرنظامیان: شهرهای بزرگ ترکیه را به زاپ مبدل می‌کنیم

شورای اجرایی کل ی.پ.س اعلام کرد کارزار سربلندی که آنان روز ١٠ آگوست آغاز کرده‌اند یک ماه خود را تمام کرده و می‌افزاید:"هر کلانشهر ترکیه را برای تبهکاران فاشیست آ.ک.پ-م.ه.پ به زاپ مبدل می‌کنیم."

شورای اجرایی کل یگان‌های مقاومت غیرنظامیان (ی.پ.س) به مناسبت گذشت یک ماه از آغاز 'کارزار سربلندی' بیانیه‌ای منتشر کرد و از جوانان برای پیوستن به این کارزار دعوت کرد.

فرماندهی ی.پ.س یادآور شده است که کارزار سربلندی در شمال کوردستان و کلانشهرهای ترکیه با عملیات‌های نیرومند علیه فاشیست‌ها در خلال یک ماه گذشته به کابوسی برای رژیم آ.ک.پ-م.ه.پ مبدل شده و هر فرد میهن‌دوست، انقلابی و آزادیخواه در کوردستان و ترکیه برای گسترش و شعله‌ور شدن آن مسئول است.

ی.پ.س می‌افزاید رژیم فاشیست آ.ک.پ-م.ه.پ از سال ٢٠١۵ تمامی ارزش‌های متعلق به کورد و کوردستان را آماج حملات همه‌جانبه قرار داده است و 'کارزار سربلندی' انتقام تاریخی خلق کورد و کوردستان از این رژیم جنایت‌پیشه است.

ی.پ.س با اشاره به شکست رژیم استعمارگر و فاشیست ترکیه در زاپ خاطرنشان کرده است که گردانندگان ترکیه هر زمان سرشان به سنگ خورده است از برادری با ملت کورد دم زده‌اند و در ادامه از جوانان دعوت به عمل آورد با پیوستن به صفوف انقلاب وظیفه تاریخی خود برای مبارزه با رژیم جنگ‌افروز، قاتل و کوردستیز ترکیه را به انجام رسانند.

فرماندهی ی.پ.س در بخشی دیگر از اطلاعیه خاطرنشان کرد که است که از این پس هر کدام از کلانشهرهای ترکیه را به میدان جنگ علیه فاشیست‌های ترک مبدل می‌کنند و اموال و دارایی فاشیست‌ها را هدف حمله قرار می‌دهند.