حمله هوایی نیروهای گریلای مدافع خلق به یک پایگاه ارتش ترک

در عرصه‌ی خاکورک در مناطق حفاظتی مدیا نیروهای گریلا با تاکتیک ویژه از هوا علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات یک ارتشی کشته شد

   مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان ه.پ.گ درباره‌ی عملیات نیروهای گریلا علیه اشغالگری اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

   متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ بدین شرح است:   "در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان در ساعت ۱۵ روز ۷ سپتامبر/ ۱۶ شهریور علیه نظامیان ارتش اشغالگر ترکیه که بر تپه چمبته در عرصه‌ی خاکورک در مناطق حفاظتی مدیا مستقر شده بودند با تاکتیکی ویژه عملیاتی هوایی را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات یک ارتشی کشته و یک تن زخمی شد.

   روز ۶ سپتامبر/۱۵ شهریور ارتش اشغالگر ترکیه در حومه روستای شله در منطقه هنه در آمد تحرکاتی نظامی را آغاز کرد. میان نیروهایمان و نظامیان ارتش اشغالگر ترکیه درگیری روی داد. در نتیجه‌ی این درگیری رفیق ولات که علیه دشمن با جسارت مبارزه نمود، به شهادت رسید. تحرکات در منطقه با مشارکت یگان‌های مخفی ادامه دارد.

   مشخصات رفیق شهیدمان بدین شرح است:

   نام: آزادی باشال

   کد سازمانی: ولات آمد

   محل تولد: آمد

   نام مادر – پدر: گلپری - سلیمان

   زمان و مکان شهادت: ۶ سپتامبر ٢٠١٩– آمد

 

​​​​​​​   رفیق ولات آمد میان خانواده‌ای میهن‌دوست چشم به جهان گشود، در سنین جوانی خویش در مبارزات جای گرفته و فعالیت نموده است. رفیقمان ولات همواره علیه فاشیسم دولت ترکیه مبارزه نموده و در سال ۲۰۱۵ به صفوف گریلا پیوست. در تمامی فعالیت‌ها با زحمات و جسارت خویش سعی داشت که به دشمنان ضربه وارد نماید. رفیق ولات مبارزی جوان بود که تا لحظه‌ی شهادت با فداکاری خود شناخته شده و با خوشرویی و دلسوزی به مبارزات در قلب رفقا جای گرفت.

​​​​​​​   مراتب تسلیت خویش را در ابتدا به خانواده‌ی رفیق ولات و تمامی خلق میهن‌دوست کردستان اعلام می‌داریم و پیمان می‌بندیم که خاطرات رفقایمان را در مبارزات زنده نگه داشته و آرمانهای آنان را محقق کنیم."