ه.پ.گ: ۳ ارتشی و ۲ کنترا کشته شدند

نیروهای گریلا علیه ارتش اشغالگر ترکیه در جولمیرگ عملیاتی‌هایی را به انجام رساندند. ه.پ.گ اعلام کرد، در نتیجه‌ی این عملیات‌ها کشته شدن ۳ ارتشی و ۲ کنترا محرز شده است.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان درباره‌ی عملیات‌های گریلایی و حملات هوایی ارتش اشغالگر ترکیه اطلاعیه‌ای کتبی منتشر کرد. ه.پ.گ اعلام کرد، در نتیجه‌ی عملیات گریلایی در جولمیرگ ۳ ارتشی و ۲ کنترا کشته شده‌اند.

  متن بیانیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

  " در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا که در مناطق حفاظتی مدیا ادامه دارد نیروهایمان علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیات‌هایی موفقیت آمیز به انجام رساندند. در این چهارچوب؛

  ۳ اشغالگر در چله کشته شدند

  در ساعت ۴:۳۰ روز ۱۴ ژوئن/۲۴ خرداد نیروهایمان استحکامات و تجهیزات نظامی دشمن را در تپه دَوه ماسی واقع در چله در جولمیرگ منهدم کردند. پس از این عملیات نیروهای ارتش اشغالگر ترکیه تحکراتی را آغاز کرده و به سوی تپه پیشروی کردند. نیروهایمان در همان روز علیه یگان عملیاتی دشمن عملیاتی را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات ۳ ارتشی کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند. پس از این عملیات ارتش اشغالگر ترکیه بدون وقفه منطقه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد. یگان عملیاتیمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشتند.

  در عملیات نیروهای یژاستار ۲ کنترا کشته شدند

  روز ۹ ژوئن/ ۱۹ خرداد نیروهای یژاستار علیه خودرو نیروهای کنترا(ضد گریلا) در راه مابین تپه پاراستن و پایگاه ورگنما واقع در گَوَر در جولمیرگ عملیات تله انفجاری انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات ۲ کنترا کشته شدند. ارتش اشغالگر ترکیه ۲ کنترا را بمانند اشخاص غیر نظامی که در ساخت پایگاه مشغول بودند به افکار عمومی اعلام کرد. پیش از این نیروهایمان ده‌ها مرتبه به این افراد در نتیجه‌ی همکاریشان با دشمن هشدار داده بودند. با وجود تمامی هشدارها این اشخاص با دشمن همکاری کرده و علیه خلق کرد و جنبش آزادی به شکلی فعالانه به دشمنی می‌پرداختند. این اخبار در چهارچوب جنگ ویژه بوده و بایستی خلقمان در برابر اخبار کذب منتشر شده از سوی نیروهای دشمن هشیار باشند.

  ۲ گریلا در لیجه به شهادت رسیدند

  ارتش اشغالگر ترکیه در ساعت ۲۳ روز ۷ ژوئن/۱۷ خرداد در حومه روستای لیجوک در لیجه واقع در آمد تحرکاتی نظامی آغاز کرد. این عملیات با پشتیبانی پهپادهای جاسوسی و مشارکت یگان‌های مخفی انجام گرفته و در ساعت ۱:۲۵ روز ۸ ژوئن/۱۸ خرداد هواپیماهای جنگنده‌ی ترکیه به بمباران منطقه پرداختند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها دو تن از رفقایمان به شهادت رسیدند. در آینده اطلاعات بیشتری را درباره‌ی مشخصات رفقایمان اعلام خواهیم کرد.

  هواپیماهای جنگنده‌ قندیل را بمباران کردند

  در ساعت ۲۲ تا ۲۳ روز ۱۵ ژوئن/۲۵ خرداد هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه عرصه‌ی قندیل واقع در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشد. زیان بسیاری به باغ و زمین‌های کشاورزی اهالی منطقه وارد شد."