یک سرکرده و سه تبهکار وابسته به رژیم ترک در عفرین از پای درآمدند

​​​​​​​مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.ژ در عفرین اشغالی به عملیات خود علیه غاصبگران ادامه می‌دهند. نیروهای مبارز بتازگی در سه تله انفجاری یک سرکرده و سه تبهکار وابسته به رژیم غاصب ترک را به هلاکت رساندند

مرکز خبررسانی یگانهای مدافع خلق- ی.پ.گ اعلام کرد که نیروهای آنان در چهارجوب مرحله دوم مقاومت دوران در عفرین اشغالی ضربات سهمگینی را در مرکز عفرین و بخش جندرس بر اشغالگران وارد کرده‌اند.

 

ی.پ.گ اعلام کرد که در سه تله انفجاری چهار تبهکار را از پای درآورده‌اند.

 

در اطلاعیه ی.پ.گ آمده است:

"پنجم دسامبر ٢٠١٨/ ١۴ آذر ١٣٩٧ یگانی‌ از نیروهایمان در محله محمودیه مرکز شهر عفرین خودرو نظامی تبهکاران ترکیه را هدف قرار دادند. در این حمله "حمزه قرهان" سرکرده گروهک تبهکار سلطان مراد وابسته به رژیم ترک و راننده وی از پای درآمدند و خودرو به تمامی منهدم شد.

 

در همین روز در مسیر جاده راجو- عفرین علیه خودرو متعلق به عبدالله زرب سرکرده گروهک موسوم به لیوا شمال وابسته به رژیم ترک عملیاتی انهدامی به انجام رسید. طی این حمله تعدادی تبهکار کشته وزخمی شدند اما تعداد دقیق تلفات دقیقا محرز نگردید.

 

در همین روز مبارزان در ادامه علیه یکی از مراکز تبهکاران گروهک فیلق الشام در مرکز جندرس عملیاتی انهدامی را به انجام رساندند. در این حمله دو تبهکار کشته و سه تبهکار دیگر زخمی شدند."