جنگ در هفتانین: سربازان اشغالگر ترک خواستار خروج فوری از منطقه شده‌اند

مقاومت بی‌سابقه گریلاهای ه.پ.گ علیه حملات دولت اشغالگر ترکیه به هفتانین ادامه دارد. گریلاهای ه.پ.گ اعلام کردند ارتش ترک در هر نقطه‌ای با حملات کوبنده‌ گریلا روبروست.

مقاومت گریلاهای ه.پ.گ و یژا ستار در مقابل حملات دولت اشغالگر ترک به منطقه هفتانین ادامه دارد. فرمان ممیان و حمزه اوغر از گریلاهای ه.پ.گ در هفتانین در گفتگو با خبرگزاری فرات نیوز شرکت کردند.

فرمان ممیان گفت:"مقاومت بزرگی در هفتانین علیه دولت اشغالگر ترکیه در جریان است. تبلیغات سوء دشمن کاملا به دور از واقعیت است. رژیم اشغالگر ترک برخلاف ادعاهایی که طرح می‌کند در هفتانین هیچ دستاوردی نداشته و با شکست بزرگی روبرو شده است.

در هر منطقه‌ای که قصد پیشروی داشته باشند با ضربات مهلک گریلا روبرو شده‌اند. همه باید اذعان داشته باشند که گریلا تاکنون یک نقطه را نیز به اشغالگران واگذار نکرده و نخواهد کرد. آمدن به هفتانین آنچنان هم آسان نیست. این منطقه که از آن به عنوان بهشت کوردستان نام برده می‌شود به جهنمی برای ارتش ترک مبدل می‌گردد."

فرمان ممیان در ادامه با خاطرنشان کردن اینکه نظامیان ترکیه بشدت تحت فشار روحی عملیات گریلاها قرار گرفته‌اند افزود:"دولت ترکیه به رغم دارا بودن تکنولوژی پیشرفته اما نمی‌تواند در برابر شیوه‌های جنگ گریلایی موفقیتی کسب کند. سربازان ترک نمی‌توانند از سوراخ‌هایشان سر بیرون بکشند زیرا فورا هدف قرار داده می‌شوند. در چند نقطه سربازانشان را پیاده کردند، اما نیروهای گریلا در بیخ گوش آنها هستند و هیچ گریلایی عقب‌نشینی نکرده است. نیروهای گریلا عملیات‌های خود را بدون وقفه علیه اشغالگران ادامه می‌دهند. این امر ترس بزرگی را در قلب سربازان ترک کاشته است. گزارش‌هایی در دست داریم که سربازان ترک در هفتانین از فرمانده‌هایشان خواسته‌اند که فورا از منطقه خارج شوند."

ا

رتش ترک در هر منطقه‌ای از کوردستان با شکست روبرو می‌شود

حمزه اوغر از آعاد خلق کوردستان بویژه خقل باشور (جنوب کوردستان) خواست :"خلقمان در باشور باید با تمام توان خود در برابر این حملات بپا خیزند. همچنانکه نیروهای گریلا در کوهستان‌ها به مقاومت ادامه می‌دهند، خلقمان نیز باید به فعالیت‌های ضداشغالگری در دشت‌ها و شهرها دست زنند. تا دستیابی به پیروزی در مقابل اشغالگران ایستادگی کنند. زیرا روز روزِ جنگ خلق انقلابی است.

خلقمان به ماهیت دولت ترک آگاه هستند. دولت ترک سالهای مدیدی است که با کوردها دشمنی می‌ورزد. در هر چهار بخش کوردستان به کوردها حمله‌ور می‌شود. به همین دلیل همه باید نیک بدانند که دولت ترک تنها دشمن پ.ک.ک نیست. بلکه دشمن تمامی ملت کورد است. همچون نیروهای گریلای ه.پ.گ، منافع خلقمان در رأس وظایفمان قرار دارد. ما نه تنها در هفتانین، بلکه در سراسر کوردستان به اشغالگری دولت غاصب ترک پایان می‌دهیم."