ه.پ.گ: هفت اشغالگر در جولمرگ کشته شدند

گریلاهای ه.پ.گ و یژا ستار نظامیان رژیم اشغالگر ترکیه را که در حال عملیاتی اشغالگرانه در گوَر استان جولمرگ بودند غافلگیر کردند. در نتیجه ضربات سهمگین گریلایی ٧ اشغالگر کشته شدند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان در اطلاعیه‌ای جزئیات درگیری‌های تازه‌ی نیروهای گریلا را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"گوَر

بامداد روز ١٣ سپتامبر ارتش اشغالگر ترک در ارتفاعات اطراف باژرگان (بازرگان) بخش گوَر استان جولمرگ در نزدیکی روستاهای کلی، نبار، خوراکانا ژیر و خوراکانا ژور عملیاتی اشغالگرانه را آغاز کرد. در حین این عملیات میان نیروهای ما و اشغالگران جنگ شدیدی روی داد. نیروهای ما تحرکات دشمن را متوقف کردند و ضربات مهلکی را بر دشمن وارد کردند. در نتیجه ٧ اشغالگر از جمله یک درجه‌دار کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند. رفقایمان «ولات» و «نیدال» که در جریان جنگ ضربات سنگینی بر دشمن وارد کرده بودند تا آخرین گلوله ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند. جزئیات شناسنامه رفقای را در اطلاعیه‌ای جداگانه منتشر خواهیم کرد.

شمذینان

"ساعت ۵:١٠ بامداد روز ١٢ سپتامبر نیروهایمان در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا در عرصه روباروک بخش شمذینان استان جولمرگ علیه نظامیان دشمن در تنگاف بنی عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات از دو محور نیروهای دشمن هدف قرار گرفتند و ٣ موضع آنان منهدم شد. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در دسترس نیست. ارتش ترک پس از این عملیات اقدام به حملات راکتی و خمپاره‌ای به منطقه کرد.

قلابان

ارتش اشغالگر ترک روز ٩ سپتامبر در عرصه قلعه ممی در بخش قلابان استان شرنخ در دری قاچی، دره جچکی، روستای سیران، روستای مهری و روستای هوزه تحرکات اشغالگرانه‌ای را اغاز کرد. ارتش ترک تا ١٢ سپتامبر به عملیات خود ادامه داد و سپس بدون کسب نتیجه از منطقه عقب‌نشینی کرد.

حملات هوایی

ارتش اشغالگر ترک حملات هوایی به مناطق حفاظتی مدیا را ادامه داده است.

ساعت ١٠ روز ١٢ سپتامبر جنگنده‌های ترکیه منطقه بنی در عرصه آواشین را بمباران کردند.

ساعت ١۶:٢٠ روز ١۴ سپتامبر جنگنده‌های ارتش غاصب ترک منطقه چمچو در عرصه زاپ را هدف حمله قرار دادند. حریق ناشی از این حملات همچنان ادامه دارد.

در این حملات هیچ آسیبی به نیروهای ما وارد نشده است."