کشته شدن یک اشغالگر از سوی تک‌تیراندازان ه.پ.گ در چارچلا

ه.پ.گ با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم حملات رژیم اشغالگر ترک و عملیات گریلایی نیروهای خود خبر داده است.

مرکز اطلا‌ع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در رابطه با عملیات‌های گریلایی نیروهای خود و حملات رژیم اشغالگر ترک اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

جنگ سنگین در خاکورک

نیروهایمان در چارچوب کارزار شهید باگر و شهید رونیا روز ٢٧ ژوئیه در منطقه چارچلا واقع در عرصه زاگرس علیه نظامیان رژیم اشغالگر عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات یک ارتشی دشمن از سوی تک‌تیراندازانمان کشته شد.

ساعت ١٠:٣٠ روز ١ ژوئیه میان نیروهای ما و نظامیان اشغالگر در منطقه ارموش از توابع منطقه هفتانین درگیری سنگینی روی داده است. در این جنگ چندین اشغالگر کشته شده و یک پهپاد بدون سرنشین ساقط گردید. رفقا ماسیرو و شاهو قهرمانانه تا آخرین گلوله خود جنگیدند و به شهادت رسیدند.

عملیات نظامی اشغالگران در درسیم

روز ٢۴ ژوئیه ارتش اشغالگر ترک عملیاتی اشغالگرانه را در منطقه نینکا واقع در بخش پلور استان درسیم آغاز کرد. اشغالگران با هواپیماهای جنگنده و هلی‌کوپتر منطقه را هدف حملات هوایی قرار دادند. اشغالگران سپس اقدام به پیاده نمودن سربازان خود کرده و درگیری سنگینی میان گریلاهای ما با نظامیان رژیم غاصب ترک روی داده است. در این جنگ سه رفیقمان قهرمانانه جنگیدند و به شهادت رسیدند. تحرکات دشمن همچنان ادامه دارد.

حملات هوایی

هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک به حملات خود علیه مناطق حفاظتی مدیا ادامه داده‌اند.

ساعت ٢٠ روز ٢ ژوئیه منطقه بکتوریا در هفتانین و تپه شهید زنار، ساعت ١٠:٣٠ روز ٣ ژوئیه منطقه کوروژهرو در منطقه زاپ، ساعت ١٧ همین روز منطقه شکفتا برینداران را بمباران کردند.