الهام عبدالله: هدف ما اخراج تبهکاران دفاع الوطنی از محله «طی» است

الهام عبدالله از فرماندهان نیروهای امنیت داخلی اعلام کرد که هدف آنها اخراج تبهکاران دفاع الوطنی از محله طی است.

در رابطه با رویدادهای اخیر در شهر قامشلو، خصوصا وضعیت محله طی، الهام عبدالله از فرماندهان نیروهای امنیت داخلی طی گفتگویی با خبرگزاری هاوار اعلام کرد که حمله روز سه‌شنبه گذشته زمانی آغاز شد که تبهکاران دفاع الوطنی به یکی از مراکز کنترل نیروهای ما در نزدیک فلکه الوحده حمله کردند. در همین رابطه نیروهای ما نیز به این حمله واکنش نشان داده و برخورد روی داد، نبردها نیز تا روز گذشته ادامه پیدا کردند.

الهام عبدالله در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اعلام آتش‌بس دیروز نیز اظهار داشت بعد از آنکه نیروهای روسیه در این رویدادها دست به میانجیگری زدند، به مدت ۱۰ ساعت آتش بس اعلام شد، اما تبهکاران دفاع الوطنی آتش بس را نقض کرده و یکی از پایگاههای ما را در محله حلکو هدف قرار دادند.

الهام عبدالله همچنین خاطرنشان ساخت که هدف آنان به عنوان نیروهای امنیت داخلی حفاظت از غیر نظامیان و تامین امنیت بوده و در این باره افزود: تبهکاران دفاع الوطنی آرامش در منطقه را بر هم می‌زنند. وی  همچنین افزود: تبهکاران دفاع الوطنی به اقدامات تحریکی و حملات خود ادامه می‌دهند و در این باره افزود: ما تلاش می‌کنیم آنها را به تمامی از این منطقه اخراج کنیم. ما به عنوان نیروهای امنیت داخلی حراست و حفاظت از منطقه را بر عهده داریم.