شبیخون مبارزان عفرین علیه مزدوران دولت ترکیه: ١۴ اشغالگر از پای درآمدند

نیروهای رهایی‌بخش عفرین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که روز گذشته مبارزان آن علیه یک پایگاه ارتش غاصب ترک در عفرین اشغالی عملیاتی ترتیب دادند و در این عملیات ١۴ اشغالگر کشته شدند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای رهایی‌بخش عفرین (‌HRE) در اطلاعیه‌ای از انهدام کامل یک پایگاه دولت غاصب ترک در عفرین خبر داده است.

در اطلاعیه آمده است:

"روز ١٩ می نیروهای ما علیه یگ پایگاه مزدوران اشغالگر در نزدیکی روستای باسوفان عفرین اشغالی عملیاتی را به انجام رساندند. این عملیات ساعت ١ نیمه شب آغاز شد. در آغاز جنگ ۴ مزدور کشته شدند، ٢ مزدور نیز پس از جراحت از پایگاه گریختند. در خلال ١۵ دقیقه کنترل این پایگاه به دست نیروهای ما افتاد، در ادامه درگیری ۴ مزدور دیگر نیز کشته شدند و یک مزدور زخمی گردید.

همچنین یک دوشکا منهدم شد، در ساعات بامداد ارتش اشغالگر ترک عملیاتی را در اطراف این روستا آغاز کرد، در این زمان نیز در نتیجه عملیات سوءقصد یک خودرو منهدم شد. همچنین سه نظامی ترکیه و یک مزدور کشته شدند. حوالی ظهر رأس ساعت ١٠ در حین انتقال اجساد تبهکاران عملیاتی انفجاری به انجام رسید. در این عملیات نیز ٢ مزدور کشته شدند و یک موتورسیکلت منهدم گردید. اشغالگران و مزدورانشان پس از این عملیات با استفاده از پهپادهای جاسوسی اقدام به حملات راکتی به اطراف پایگاه و روستاهای منطقه شراوا و شهبا کردند.

در این عملیات در مجموع ١١ مزدور و ٣ نظامی ترکیه کشته و حداقل ٣ مزدور زخمی شدند. یک خودرو، یک موتورسیکلت، یک دوشکا به همراه خودرو حامل آن، سیستم دوربین مدار بسته شب، یک دوربین و سیستم بی‌سیم به تمامی منهدم گردیدند.

همچنین یک قبضه سلاح بی‌کی‌سی، ٣ قبضه کلاشینکوف، یک دوربین شب، یک دستگاه بی‌سیم و ٣ دستگاه تلفن به دست نیروهای ما افتاد.

این سلسله عملیات در انتقام حملات دولت اشغالگر ترکیه به خلقمان در ماه‌ اخیر بود."