قتل یک شهروند عفرین اشغالی از سوی مزدوران رژیم اشغالگر ترکیه

سعید محمد (٣٨ ساله) شهروند اهل عفرین اشغالی که از سوی مزدوران رژیم اشغالگر ترک ربوده شده بود به سبب شکنجه‌های وحشیانه جانباخت. مزدوران ترکیه همچنین یک شهروند دیگر عفرین به نام مراد ریشد محمد را ربودند.

سازمان حقوق بشر عفرین اعلام کرد، سعید محمد شهروند عفرینی ربوده شده از سوی مزدوران رژیم اشغالگر ترکیه روز ٣٠ آگوست به دلیل شکنجه‌های وحشیانه جان خود را از دست داده است.

در اطلاعیه سازمان حقوق بشر عفرین آمده است که سعید محمد ساکن بخش بلبلی عفرین روز ٢٧ آگوست از سوی گروهک مزدور «جبهه الشامیه» که وابسته به دولت ترکیه می‌باشند ربوده شد.

سازمان حقوق بشر عفرین اعلام کرده است که سعید محمد پس از شکنجه‌‌ی شدید که منجر به بیهوشی وی شده بود از زندان رها شد، پس از انتقال به بیمارستان جندرس جان خود را از دست داد.

در ادامه اطلاعیه آمده است سعید محمد یکبار دیگر در آگوست ٢٠١٨ از سوی مزدوران ترکیه ربوده شده و در قبال دریافت ۵٠٠ هزار لیره سوریه رها شده بود.

از سوی دیگر گروهک مزدور احرار الشرقیه وابسته به سازمان میت ترکیه روز ٣١ آگوست یک شهروند را به نام مراد رشید محمد (۵٨ ساله) در روستای یلانقوز از توابع جندرس ربودند.

مزدوران ترکیه مراد رشید را در حین سفر به اعزاز ربوده‌اند و از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.

اعلام شد که مراد رشید محمد نیز پیش از این یکبار دیگر ربوده شده و در قبال پرداخت فدیه رها شده است.