در اولین روز عملیات علیه هسته‌های داعش در هول ۹ تن دستگیر شدند

نیروهای آسایش داخلی شمال و شرق سوریه از روز گذشته در کمپ هول علیه تبهکاران داعش عملیاتی را آغاز نمودند. نیروهای آسایش داخلی اعلام کردند، ۹ تن را دستگیر کرده‌اند که در میان آنها تبهکاران داعش نیز وجود دارند.

نیروهای آسایش داخلی شمال و شرق سوریه بیانیه‌ای در مورد این عملیات منتشر کرده که تحت عنوان "عملیات انسانی و امنیتی" صبح روز گذشته در کمپ در هول آغاز شده است.

در این بیانیه آمده است؛" امروز ۲۸ مارس ساعت ۴:۰۰ صبح نیروهایمان عملیات گسترده‌ای تحت عنوان «عملیات انسانی و امنیتی» را آغاز نمودند. در این عملیات که توسط نیروهای آسایش داخلی با همکاری نیروهای ق.س.د، ی.پ.گ و ی.پ.ژ انجام شده است، در کل ۵ هزار مبارز شرکت داشتند."

۹ تن دستگیر شدند

در این بیانیه آمده است؛ "روز اول عملیات که با نقشه انجام شد و با هدف پاکسازی هسته‌های مخفی داعش در کمپ هول و پاکسازی کمپ هول از تبهکاران داعش آغاز گردید، در روز اول ۹ تن دستگیر شدند که افراد مجرم و تحت تعقیب نیز میان آنان قرار دارند."

در میان دستگیر شدگان یک تبهکار با نام ابو سعید العراقی وجود دارد که مدت طولانی عضو داعش بوده است.

عملیات ادامه پیدا خواهد کرد

در چهارچوب این عملیات در محله‌ها تجسس و جستجو انجام شد. سرشماری انجام شده و ساکنین کمپ پس از جستجوهای انجام شده در محل‌های خود اسکان یافتند.

برای آنکه عملیات بدون نقص انجام شود، هم توسط آسایش و هم از طرف اداره‌ی خودمدیریتی و دستگاه‌ها و دستگاه‌های امور انسانی تلاش های بدون وقفه ادامه دارد و عملیات نیز ادامه خواهد داشت.