ضربه مرگبار مبارزان عفرین اشغالی؛ ١۴ اشغالگر به هلاکت رسیدند

نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام کرد که در عملیات مبارزان آنان ٩ نظامی ترک و ۶ مزدور سوری آنان کشته و ١٢ تن دیگر هم زخمی شده‌اند.

مرکز رسانه‌ای نیروهای رهایی‌بخش عفرین (HRE) با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم عملیات مبارزان خود علیه اشغالگران خبر داده است. HRE اعلام کرد که در چهارچوب حق دفاع مشروع به حملات اشغالگران پاسخهای کوبنده‌ای داده است.

بیلان عملیات

اطلاعیه HRE به این شرح است:

"ارتش اشغالگر ترک در نوروز مناطق فراوانی از جمله شرا و شراوا را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد. نیروهای ما در مقابل این حملات در چارچوب حق پاسخ عملیات‌های بیشماری را به انجام رساندند. در این راستا؛

روز ١٩ مارس در محله زیدیه شهر عفرین در نتیجه عملیات انفجاری ٢ مزدور کشته شدند و یک مزدور زخمی شد.

روز ٢٠ مارس در مرکز شهر عفرین یک خودرو مزدوران منهدم شد.

روز ٢۴ مارس در روستای قزلباش از توابع بلبله در نتیجه عملیات تله انفجاری ٢ مزدور کشته و یک مزدور دیگر زخمی شد. یک خودرو تبهکاران نیز منهدم گردید.

روز ٢٨ مارس در شهرک مارع علیه یک پایگاه ارتش اشغالگر ترک عملیاتی به انجام رسید. در این عملیات ۴ سرباز ارتش ترک کشته و ٢ سرباز دیگر زخمی شدند. همچنین دو برجک نظامیان ترک منهدم شد.

در همین روز، یک مزدور رژیم ترک در روستای جلم از توابع جندرس کشته شد.

روز ٧ آوریل در مارع یک پایگاه ارتش اشغالگر ترک هدف عملیات انفجاری قرار گرفت. در نتیجه این عملیات یک ارتشی ترک کشته و ٣ ارتشی دیگر زخمی شدند. یک خودرو نیز به تمامی منهدم گردید.

حملات توپخانه‌ای رژیم اشغالگر ترک بویژه در روز ٧ آوریل بسیار سنگین بوده و شماری غیرنظامی از جمله یک کودک در این حملات زخمی شدند. نیروهای ما در پاسخ به این حملات روز ٧ آووریل عملیاتی انتقامی انجام دادند. این عملیات در اطراف روستای گوبله در مرکز عفرین علیه واحد کمین ارتش اشغالگر ترک ترتیب داده شد. در این عملیات ۴ سرباز ترک کشته و ۵ سرباز دیگر زخمی شدند.

در نتیجه عملیات‌های ما در مجموع؛ ۵ مزدور و ٩ نظامی ترک کشته، همچنین ٢ مزدور و ١٠ نظامی ترک زخمی شدند."