یگان‌های مدافع خلق: اعلام شهادت رفیق تِکوشر

مرکز اطلاع‌رسانی و انتشارات یگان‌های مدافع خلق اعلام نمود که یکی از رزمندگان این یگانها به نام تِکوشر عفرین که در جریان نبرد دچار جراحت شده بود، در حلب به شهادت رسید.

در رابطه با شهادت تِکوشر عفرین، مرکز اطلاع‌رسانی و انتشارات یگانهای مدافع خلق بیانیه‌ای را منتشر کرده و به خانواده این شهید تسلیت گفت.

یگانهای مدافع خلق در بیانیه خود اعلام نموده است که رفیق تیکوشر عفرین، در ۱۲ دسامبر ۲۰۲۰ در شهر حلب به شهادت رسید و در این باره اظهار داشته است: رفیق تِکوشر که در سال ۲۰۱۸ در مقاومت دوران به سختی دچار جراحت شده بود، در فرایند مداوا به شهادت رسیده است. یگانهای مدافع خلق همچنین اعلام نموده است که رفیق تکوشر برخاسته از خانواده‌ای میهن‌دوست، در عفرین به دنیا آمد و در طول دوران کودکی و جوانی خود با احساسات میهن‌دوستانه پرورش یافت. رفیق تِکوشر بعد از مدتی به صفوف یگانهای مدافع خلق پیوسته و در دفاع از میهن به ایفای نقش پرداخت. رفیق تکوشر در مقاومت دوران علیه اشغالگران فعالانه حضور یافته و با موضع، مشارکت و عزم نستوه خود، همواره مسیر مبارزه را نمایندگی می کرد.

یگانهای مدافع خلق اعلام نموده است که: رفیق تکوشر بعد از دو سال دست و پنجه نرم کردن با جراحت‌های خود، در ۱۲ دسامبر، در جریان عمل جراحی به شهادت رسید. ما با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تِکوشر، یاد و خاطره تمامی شهدای مقاومت دوران و مبارزان آزادی را گرامی می‌داریم. به خانواده شهیدمان و تمامی خلق میهن دوستمان تسلیت می‌گوییم.

نام و نام خانوادگی: خالد مراد

نام سازمانی: تِکوشر عفرین

نام مادر: نبیه

نام پدر: حسین

محل شهادت: حلب، ۱۲ دسامبر ۲۰۲۰