انتشار نتایج هفتادمین روز مقامت شرف

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک نتایج هفتادمین روز نبرد در روژآوا و مقاومت شمال-شرق سوریه را منتشر نمود

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک (ق.س.د) با انتشار بیانیه‌ای نتایج هفتادمین روز مقاومت در روژآوا و شمال-شرق سوریه را منتشر نمود. متن این بیانیه بدین شرح است:

ارتش اشغالگر ترک در تمامی منطقه روژآوای کوردستان و شمال-شرق سوریه با تانک و توپ و سلاحهای سنگین حملات خود را ادامه می‌دهد.

عین عیسی: ارتش اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته به آن در منطقه عین عیسی و روستاهای تابعه آن و همچنین در شاهراه M4 عملیات اشغالگرانه خود را ادامه می‌دهند. گروههای تبهکار با سلاحهای سنگین روستهای بیرکنو، گنتریه، کفیفا، تروازیه و نیز مناطق اطراف شاهراه m4 را مورد هدف قرار داده‌اند. ارتش اشغالگر ترک با سلاحهای سنگین و تانک بیش از ٣٠ بار به حمله دست زده و روستاهای خربت باقر، متمشرج و خفیا را مورد حمله قرار داده‌اند. در نتیجه این حملات به مزارع و املاک شهروندان غیر نظامی زیان وارد شده است. ارتش اشغالگر ترک با تمامی نیروی خود تلاش می‌کند بخشهایی از شاهراه بین‌المللی m4 را کنترل کند.

ارتش اشغالگر ترک در ١٧ ماه جاری، با ماشینهای سنگین نظامی خود، سیلوهای گندم شرگرگاه را خالی کرده و به دزدی دست زده است. طی سه روز ارتش اشغالگر ترک با همکاری گروههای تبهکار، گندم این انبارها را تخلیه کرده است.

عامودی: نیروهای تبهکار وابسته به ارتش اشغالگر ترک در روستای میشرفی از توابع عامودی، زمانی که در حال آماده‌سازی برای حمله بودند، با انفجار مواد منفجره خود روبرو شدند. طبق اطلاعات کسب شده، حداقل سه تبهکار در جریان این انفجار جان خود را از دست داده‌اند و شماری نیز مجروح شده‌اند.

دیرک: ارتش اشغالگر ترک با سلاحهای سنگین خود روستای اتب و درنا آخی را مورد حمله قرار داده است در نتیجه این حملات، زیانهایی متوجه مزارع و اموال شهروندان شده است.