به هلاکت رسیدن شش اشغالگر در عملیات نیروهای رهایی‌بخش عفرین

نیروهای رهایی‌بخش عفرین در عفرین و اعزاز اشغالگران را هدف قرار دادند. بنابر گزارش مرکز اطلاع‌رسانی این نیروها در نتیجه عملیات شش اشغالگر از پای درآمدند و دو اشغالگر نیز زخمی شدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک در باره عملیات مبارزانش علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تروریست‌های وابسته‌اش اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است که مبارزان نیروهای رهایی‌بخش عفرین طی روزهای ١٧ و ١٨ ژانویه (٢٧ و ٢٨ دی) نظامیان رژیم اشغالگر ترک و تروریست‌های تحت فرمان اردوغان را هدف حمله قرار داده‌اند.

بنابر گزارش روز ١٧ ژانویه نیروهای رهایی‌بخش عفرین یک مقر ارتش اشغالگر ترک در اعزاز را هدف قرار داده و دو سرباز ترکیه را از پای درآورده‌اند.

در غروب همین روز و بامداد روز ١٨ ژانویه نیز مبارزان دو عملیات را در نزدیکی روستای برادی در بخش شراوای عفرین به انجام رسانده‌اند. در این عملیات که به شیوه‌ی تله انفجاری بوده است شش تبهکار گروهک تروریست فرقه‌ الحمزه به هلاکت رسیده‌اند.

در پایان گزارش آمده است که ارتش اشغالگر ترک در این دو روز بسیاری از روستاهای مناطق عفرین و شهبا را آماج حملات توپخانه‌ای قرار داده و پهپادهای تجسسی در آسمان منطقه به پرواز درآمده‌اند.