به هلاکت رسیدن ١٣ تبهکار ترکیه در مارع و شراوا

عملیات نیروهای رهایی‌بخش عفرین علیه ارتش اشغالگر ترک و ترویستهایش همچنان ادامه دارند و روزانه گزارش‌های تازه‌ای از ضربات مرگبار بر اشغالگران منتشر می‌شود.

   نیروهای رهایی‌بخس عفرین در رابطه با عملیات مبارزان علیه تروریست‌های تحت فرمان آنکارا در مناطق اشغالی گزارشی منتشر کرد. بر پایه‌ی گزارش در نبردهای جداگانه ١٣ تبهکار ترکیه کشته شده‌اند.

   در گزارش آمده است:

   "نیروهای ما در مناطق مارع و بخش شراوا به سلسله عملیات‌های پیروزمندانه علیه ارتش ترک و تروریست‌هایش ادامه داده‌اند.

   کشته شدن ۴ تبهکار در مارع
   روز ۴ آگوست/ ١٣ مرداد نیروهایمان در عملیاتی علیه تبهکاران گروهک جبهه الشامیه در نزدیکی مارع یک دستگاه خودرو نظامی را با سرنشینان آن هدف قرار دادند. خودرو مذکور کاملا منهدم شد، ۴ تبهکار کشته و ٢ تبهکار دیگر زخمی شدند.

   کشته شدن ٩ تبهکار در شراوا
   روز ۵ آگوست نیروهایمان در روستای براده بخش شراوا مواضع گروهکهای تبهکار تحت فرمان ارتش غاصب ترک را هدف قرار دادند. نیروهای ما یک مقر تبهکاران را زیر زیر رگبار آتش قرار دادند. در این حمله دو تبهکار از پای درامدند و مقر مذکور تخریب شد.

   در همین منطقه گروهی از تبهکاران که در تلاش یاری رساندن به هم‌قطارانشان بودند هدف قرار گرفتند. انفجار بمب جاسازی شده نیروهایمان در این محل به كشته شدن دو تبهکار انجامید. از سوی دیگر در انفجار بمب جاسازی شده حین تجمع تبهکاران در همین روستا ۵ تبهکار کشته شدند.

   به این ترتیب در روستای براده در مجموع ٩ تبهکار کشته و مقادیری اسلحه و مهمات از جمله دو کلاشینکوف، ٢ رخت کلاشینکف و ١٢ خشاب آن و دو دستگاه تلفن از سوی نیروهایمان ضبط گردید."