بیلان عملیات ماه نوامبر مبارزان ی.پ.گ علیه تبهکاران رژیم ترک و داعش منتشر شد

یگانهای مدافع خلق در ماه نوامبر دستکم ۴١ عملیات گریلایی علیه تبهکاران رژیم ترکیه و داعش در شمال و شرق سوریه به انجام رسانده‌اند. تنها در عفرین اشغالی طی ٩ عملیات، ٢۵ اشغالگر از پای درآمده‌اند

مرکز خبررسانی یگان‌های مدافع خلق بیلان درگیری و مقاومت‌های ماه نوامبر را در بیانیه‌ای با افکار عمومی در میان گذاشته است.

 

در بیانیه بر تداوم مبارزه در تمام روژاوا و شمال سوریه در برابر اشغالگران و متجاوزان اشاره شده و از گسترش نبرد با رژیم غاصب ترک در عفرین و تبهکاران داعش در دیرالزور سخن به میان آمده است.

 

طی ٩ عملیات گریلایی در عفرین اشغالی، ٢۵ تبهکار ترکیه به هلاکت رسیدند

مرکز اطلاع‌رسانی ی.پ.گ تصریح کرده است که در ماه نوامبر مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ ٩ عملیات موفقیت‌آمیز را علیه تبهکاران رژیم ترک و گروهک‌های تروریستی وابسته به آنکارا به انجام رسانده‌اند.

 

در این عملیات ٢۵ تبهکار رژیم ترک از پای درآمده‌و ٢٠ تن دیگر زخمی شده‌اند. طی این عملیات سه خودرو نظامی منهدم و به دو خودرو دیگر به شدت آسیب وارد شده است.

 

همچنین مبارزان آنتی‌ترور شش عملیات و یگان‌های عملیات ویژه ٢۶ عملیات پیروزمندانه انجام داده‌اند که در نتیجه آن ١٣ تبهکار داعش دستگیر شده‌اند. همچنین مقادیری مین و اسلحه و تجهیزات نظامی از سوی مبارزان کشف و ضبط گردیده است.

 

ی.پ.گ در ادامه از شهادت ۵٣ مبارز خود در کارزار تندباد جزیر و شهادت شش مبارز دیگر در حوادث جداگانه سخن به میان آورده است.