تبهکاران رژیم ترک باز هم با همدیگر درگیر شدند

​​​​​​​تروریست‌های دولت تبهکار ترکیه دیروز یک بار دیگر در شمال غرب سوریه با یکدیگر درگیر شدند، در این درگیریها حداقل ۳۰ تروریست کشته شدند

از روز سه‌شنبه میان گروهک‌های تبهکاران هیئت تحریر شام و جبهه‌ی آزادی ملی که رژیم ترک آنرا پایه‌گذاری کرده است، جنگ سختی درگرفته است. بر اساس گزارش شبکه‌های حقوق بشری در سوریه، این جنگ ابتدا در مرز حلب آغاز شده است و بعدا حما و ادلب را هم دربرگرفته است. این سازمان اعلام کرد، روز چهارشنبه ۱۷ عضو گروهک‌های هیئت تحریر شام و ۱۶ عضو جبهه‌ی آزادی ملی کشته شده‌اند. در کل در مدت ۲ روز، ۷۶ تروریست دست‌پرورده آنکارا در این جنگ به هلاکت رسیده‌اند. همچنین در این جنگها ۶ غیر نظامی نیز کشته شده‌اند.

 

رامی عبدالرحمان مدیر سازمان دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، دو جبهه‌ی جنگی دیگر در جنوب غرب ادلب و شمال غرب حما باز شده‌اند و تاکنون درگیریها ادامه دارد. وی همچنین گفت هیئت تحریر شام ۱۷ شهرک را تصرف کرده است.

 

بر اساس اطلاعات این سازمان، گروهک هیئت تحریر شام صبح دیروز با دهها خودروی نظامی در مناطق تیرمله، کرا، الفقی، اوسر، شیخ مصطفی، مستریحه، شولین، درونا، مزرت جاسم و جب سلیمان ادلب دست به حمله زده است.