تسریع پاکسازی نژادی رژیم ترکیه در عفرین

  رژیم ترک پس از اشغال عفرین، پاکسازی نژادی و تغییر دمگرافی را در این بخش از روژاوای کردستان آغاز کرد و تاکنون بیش از ۶۴ هزار نفر از خانواده‌ی تبهکاران را در عفرین اسکان داده است.

  دولت غاصب ترک با کمک تبهکارانش در پی غصب عفرین اهالی این بخش از کردستان را با ارعاب، تهدید، بازداشت، شکنجه و قتل مجبور به ترک عفرین نمودند و خانه‌ها و اموال آنان را به تروریست‌های فراری داعشی و تبهکاران النصره واگذار کردند.

  دولت غاصب ترک طی یکسال گذشته مرحله پاکسازی نژادی و قتل‌عام فرهنگی را در عفرین اشغالی به اجرا گذاشته است. ترکیه در این چهارچوب خانواده تروریست‌ها را در این منطقه از کردستان اسکان داده است.

  تروریست‌هایی که از غوطه شرقی به ادلب منتقل شده بودند در ماههای اخیر در عفرین اسکان داده شده‌اند.

  برپایه‌ی گزارش خبرگزاری هاوار دولت ترک ۱۹۰ هزار نفر را از منطقه ادلب که قریب به اتفاق آنان را خانواده‌ی تبهکاران هیئت تحریر الشام (جبهه النصره) تشکیل می‌دهند در عفرین، اعزاز، باب، جرابلس و ربیعه اسکان داده است.

  گفته می‌شود، پس از درگیری‌های میان رژیم سوریه و تبهکاران ترکیه در ادلب، خانواده‌ی این تبهکاران با دستور اردوغان از ادلب خارج شده و بیش ۶٠ هزار نفر از این افراد را به عفرین منتقل کرده‌اند. خانواده‌هایی که به عفرین منتقل شده‌اند در جندرس، شیه، بلبله، شِرا و مرکز عفرین اسکان داده شد‌ه‌اند.

  پیش از این ۴ هزار تن که اغلب آنها خانواده‌ی تبهکاران هستند در عفرین اسکان داده شدند. با این حساب تاکنون ۶۴ هزار تن از خانواده‌ی تبهکاران در عفرین اسکان داده شده‌اند.

  ارتش ترکیه و تروریست‌هایش، خانواده‌ی تبهکاران را در مناطق کرد‌نشین اسکان می‌دهند. هزاران تن از این افراد به کمپ عطمه و روستای دِربَلوت در جندرس منتقل شده‌اند. همچنین در روستای ملا خلیل در جندرس کمپ‌هایی بزرگ برای اسکان این افراد ساخته شده‌اند.