جنگ گریلایی در عفرین ارتش غاصب ترکیه را پریشان کرده است

مبارزان ی.پ.گ/ ی.پ.ژ از هجدهم مارس/ ٢٧ اسفند در دومین مرحله مقاومت عفرین علیه ارتش غاصبگر ترکیه و تبهکاران وی عملیاتی نظامی را با متد گریلایی به انجام می‌رساند

مبارزان ی.پ.گ/ ی.پ.ژ از هجدهم مارس/ ٢٧ اسفند در دومین مرحله مقاومت عفرین علیه ارتش غاصبگر ترکیه و تبهکاران وی عملیاتی نظامی را با متد گریلایی به انجام می‌رساند

 

مبارزان در بیست روز گذشته ضربات مرگباری را بر ارتش ترکیه، تبهکاران داعش، القاعده و النصره وارد کرده و تلفات سنگینی را بر اشغالگران تحمیل نموده‌اند.

 

بر اساس گزارشهای خبرگزاری فرات نتایج عملیات بیست روز اخیر علیه اشغالگران به این شرح است:

١٨ مارس: خودرو حامل مهمات اشغالگران در روستای آلمدار از توابع بِلبِله هدف حمله نظامی واقع شد. خودرو به تمامی منهدم گردید و تمام سرنشینان آن کشته و زخمی شدند. تعداد تلفات دقیقا محرز نشد.

 

١٩ مارس: یک دستگاه خودرو حامل مهمات تبهکاران در روستای کیلا منهدم شد و سرنشینان آن به هلاکت رسیدند. تعداد تلفات محرز نیست. در همین روز خودرو حامل مهمات اشغالگران با تعدادی سرنشین که تعداد آنان مشخص نیست در مابین روستای بایه و کیماره حومه شراوا منهدم گردید.

 

٢١ مارس: یک خودرو متعلق به ارتش ترکیه وتبهکاران وی در بِلبِله منهدم شد. تعداد کشته و زخمی‌ها محرز نیست.

 

٢٢ مارس: یک خودرو زرهی ارتش ترکیه در اطراف روستای کفرجانه حومه شرا منهدم شدو سه ارتشی ترکیه از پای درآمدند.

 

٢٣ مارس: در عملیات مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ در روستای کیماره حومه شیراوا دست‌کم ۶ تبهکار کشته شدند.

 

٢۴ مارس: ١٩ تبهکار گروهکهای تبهکار موسوم به فیلق‌الشام و احرار الشرقیه در شهرک صنعتی مرکز عفرین از پای درآمدند. چهار خودرو زرهی اشغالگران در این عملیات منهدم شد.

 

٢٧ مارس: در تله انفجاری و عملیات تک‌تیراندازان مبارزان علیه اشغالگران در مرکز عفرین دست‌کم ١۶ ارتشی ترک و تبهکاران آن کشته و ١٠ تن زخمی شدند.

 

٢٨ مارس: در عملیات مبارزان در جاده مواصلاتی عفرین-جندرس ٢ اشغالگر از پای درآمدند و ۶ تن زخمی شدند.

 

٣٠ مارس: یک قلاده تانک ارتش ترکیه در تپه مامه گور بخش بِلبِله منهدم شد و چهار ارتشی سرنشین آن کشته و سه ارتشی دیگر زخمی شدند.

 

٣١ مارس: در عملیات علیه اشغالگران در روستای دکه حومه شرا، ٧ تبهکار از جمله ٢ سرکرده آنان از پای درآمدند.

 

١ آوریل: در عملیات نظامی علیه گران الفتح وابسته به ترکیه در محله محمودیه شهر عفرین ٩ تبهکار به هلاکت رسیدند. همچنین سه تبهکار دیگر در میدان کاوه آهنگر از سوی تک‌تیراندازان مبارز از پای درآمدند.

 

در همین روز دو درجه‌دار ارتش ترکیه در روستای قستله خدریا از توابع بِلبِله و یک ارتشی دیگر به هلاکت رسیدند. در این عملیات یک تبهکار هم کشته شد.

 

٢ آوریل: ارتش غاصب ترکیه در پاسخ به موج حملات کوبنده مبارزان تدابیر امنیتی خود را در سرتاسر عفرین تشدید کرد و در در مثلث راجو-بِلبِله-مباتا عملیاتی نظامی را با کمک هواپیماهای جنگنده آغاز کرد.

 

٣ آوریل: مرکز خبررسانی ی.پ.گ با صدور اطلاعیه اعلام کرد که تحرکات ارتش غاصب ترکیه پس از هفت روز بدون کسب هیچ نتیجه‌ای به پایان رسید.

 

۶ آوریل: مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ در محله ولات مرکز شهر عفرین یکی از مراکز تبهکاران را هدف حمله قرار دادند. طبق گزارش موثق ٩ تبهکار از پای درآمدند و دو تبهکار هم زخمی شدند.

 

٧ آوریل: مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ علیه یکی از مراکز ایست بازرسی اشغالگران در مرکز عفرین عملیاتی را به انجام رساندند. دو ارتشی تُرک در نتیجه عملیات مذکور زخمی شدند و یک تبهکار به نام عابد عزیز به هلاکت رسید.

 

٧ آوریل: در عملیات علیه مقر تبهکاران در روستای کفر سفره بخش جندرس حومه عفرین، مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ سه تبهکار را کشتند و ٢ تبهکار را زخمی کردند.