خشم زیتون: دست کم ٢۵ تبهکار در عفرین کشته شدند

​​​​​​​اتاق عملیات خشم زیتون مسئولیت عملیات امروز در عفرین علیه گروهک جبهه الشامیه را بر عهده گرفت. در بیانیه‌ی خشم زیتون اعلام شد دست کم ٢۵ تبهکار در این عملیات از پای درآمده‌اند

حوالی ظهر امروز یک کامیون بمب‌گذاری شده در میان تبهکاران گروهک جبهه الشامیه در نزدیکی میدان کاوه شهر عفرین منفجر شد. اتاق عملیات خشم زیتون در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را پذیرفت.

 

در بیانیه اتاق عملیات خشم زیتون اعلام شده که در عملیات امروز دست‌کم ٢۵ تبهکار گروهک جبهه الشامیه به هلاکت رسیده‌اند.

 

خشم زیتون اعلام کرد:"مقاومت مبارزان ما علیه اشغالگری رژیم ترک، تبهکاران و ضمایم وی که در عفرین به جنایت علیه خلقمان دست می‌زنند گسترده‌تر شده است. مبارزان ما برای انتقام خون شهیدان و خلق عفرین روشهای ابتکاری نوینی برای حسابخواهی از تبهکاران پیش می‌کشند و آنانرا به آتش جهنم جنایت‌هایشان می‌سپارند.

 

پیشتر اعلام کرده بودیم که انتقام بسیار سنگینی بابت اشغال عفرین از غاصبان خواهیم گرفت. مبارزان ما کسانی را که در ریختن خون و غصب خانه، مغازه و اراضی خلق دست داشته‌اند هدف قرار می‌دهند. ما بر سوگندی که داده بودیم پایبندیم. عفرین برای تبهکاران به جهنمی مبدل خواهد شد. این تازه آغاز کار است. عملیات‌های سهمگین‌تری بزودی انجام می‌شوند."

 

خشم زیتون اعلام کرده است:" مبارزان ما مقر فرماندهی تبهکاران جبهه الشامیه را زمانی هدف قرار دادند که نگهبانان آن در حال گشت‌زنی بودند. در این حمله دست‌کم ٢۵ تبهکار کشته شدند، احتمالا تعداد کشته‌ها افزایش خواهد یافت."

 

خشم زیتون افزوده است:"خاک عفرین متعلق به صاحبان واقعی آن است و دیر یا زود خاک عفرین از لوث تبهکاران پاکسازی خواهد شد."

 

اتاق فرماندهی از شهروندان واقعی عفرین که اکنون در این شهر زندگی می‌کنند درخواست کرد تا از نزدیکی به مقرها و اماکن تحت کنترل تبهکاران اجتناب کنند تا درصورت عملیات مبارزان متحمل زیان نشوند.

 

خشم زیتون در پایان بیانیه می‌افزاید:"به پیمان خود برای گسترش هرچه بیشتر مقاومت پایبندیم. دشمن تنها زبان خون و انتقام را می‌فهمد. دشمنان بدانند هر زیتون به گلوله و هر سنگ عفرین به بمبی مبدل خواهد شد و بر جسم نحیف آنان منفجر خواهد شد."