در مقابل حملات رژیم ترک ایستادگی می‌کنیم

اهالی تل رفعت که هدف حملات دولت اشغالگر ترک قرار گرفته‌اند اعلام کردند" صرف هر حمله‌ای به مقاومت خویش ادامه می‌دهیم"

  اهالی عفرین که در پی اشغال سرزمینشان ناچار به کوچ و اسکان در منطقه‌ی شهبا و روستاهای اطراف آن شده‌اند، اکنون هدف توپ، خمپاره و حملات راکتی رژیم تروریستی ترک و همدستانش قرار می‌گیرند.

  در حمله اخیر دولت ترکیه، شهروندی ایزدی به نام امین ابراهیم چاویش ۴۸ ساله که از اهالی روستای بافولون منطقه شرا در عفرین است جان خود را از دست داده و ۲ غیر نظامی دیگر زخمی شدند.

  دولت ترکیه همواره با سلاح‌های سنگین شهبا و شراوا را هدف قرار می‌دهد. امروز هم در اوایل صبح منطقه تل رفعت هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای ترکیه قرار گرفت. ۲۵ راکت پرتاب شده به خانه‌ی غیر نظامیان اصابت کرده و آن‌ها را تخریب کرد.

  حسن محمد که خانه‌ی وی هدف این حملات قرار گرفته است اعلام کرد که خانه‌ی و‌ی تخریب شده  و باید جهانیان در برابر اعمال وحشیانه دولت ترکیه سکوت نکنند. محمد گفت " هرچه باداباد ما در برابر حملات به مقاومت خویش ادامه خواهیم داد."‌

  فیروز مصطفا که در اثر حملات دولت اشغالگر ترک مجبور به ترک محل زندگی خویش شده است اعلام کرد،"ما کردها و اعراب با هم زندگی می‌کنیم اما دولت ترک ما را هدف حمله قرار می‌دهد. دیگر باید در برابر حملات دولت ترک بگوییم دیگر بس است. "