در پاتک نیروهای ق.س.د به داعش ۴٩ تبهکار به هلاکت رسیدند

ق.س.د با انتشار بیانیه‌ای دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تبهکاران داعش در محور هجین به مواضع مبارزان ق.س.د حمله کرده‌اند، اما این حمله با پاسخ تند مبارزان مواجه گشته و درنتیجه‌ی آن ۴۹ تبهکار داعش کشته شده‌اند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک ـ ق.س.د با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تبهکاران داعش در محور هجین به مواضع مبارزان ق.س.د حمله کرده‌اند، اما این حمله با پاسخ تند مبارزان مواجه گشته و درنتیجه‌ی آن ۴۹ تبهکار داعش کشته شده‌اند.

 

متن بیانیه‌ی ق.س.د:

محور هجین

"تروریست‌های داعش از محور هجین به پایگاه‌های مبارزان ما حمله کردند که با پاسخ مبارزان، جنگ سختی میان نیروهای ما و تبهکاران داعش روی داد و مبارزان توانستند ضربات مهلکی را به تبهکاران وارد آورده و حمله‌ی آنها درهم شکنند.

 

از سوی دیگر جنگنده‌های نیروهای ائتلاف بین‌المللی با بمباران چند پایگاه متعلق به تروریست‌ها، مقر فرماندهی، تونل‌ها و هاون‌اندازهای آنها را منفجر کردند. همچنین یک محور ارتباطی کمک‌رسانی به تبهکاران بسته شده و یک خودروی بمب‌گذاری‌شده نیز منهدم گردید.

آمار

ـ ۴۹ تروریست کشته شدند.

ـ ٨ پایگاه تروریست‌ها منفجر گردید، ۲ محور حمل و نقل بسته شد، ۳ تونل، ۱۰ موضع تدافعی، یک خودروی بمبگذاری شده و یک هاون انداز نیز منهدم گردید.

ـ جنگنده‌های نیروهای ائتلاف ۲۷ منطقه را هدف قرار دادند.