دستگیری ۴ سرکرده داعشی در عملیات ی.پ.گ

یگان‌های ویژه‌ی ی.پ.گ در دیرالزور و شداده علیه هسته‌های مخفی داعش عملیات‌هایی را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات‌ها ۴ تبهکار دستگیر و ۲ تن کشته شدند.

  مرکز خبررسانی ی.پ.گ درباره‌ی عملیات نیروهایشان علیه هسته‌های مخفی داعش اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  متن اطلاعیه‌ی ی.پ.گ بدین شرح است:

" عملیات یگان‌های ضد ترور علیه هسته‌های مخفی داعش در منطقه بدون وقفه ادامه دارند. در ۳ عملیات موفق در روزهای مابین ۲ تا۹ سپتامبر/ ۱۱ تا ۱۸ شهریور در عرصه دیرالزور و شداده ۴ سرکرده داعشی که دارای وظایفی مهم در گروه‌ تروریست داعش بودند دستگیر شده و ۲ تبهکار کشته شدند.

جزئیات بیشتر عملیات‌های یگان‌هایمان به شرح زیر است:

روز ۲ سپتامبر/ ۱۱ شهریور یگانهایمان در دیرالزور علیه سرکرده تبهکاران که مسئول تامین مالی هسته‌های مخفی داعش بود، عملیاتی ویژه را به انجام رساندند. در طی این عملیات سرکرده تبهکاران به نام ا.م دستگیر شد، همچنین مقادیر بسیاری مدارک و اسناد بدست آمد.

روز ۶ سپتامبر/ ۱۵ شهریور نیروهایمان در دیرالزور علیه خانه‌ای که سرکرده تبهکاران به نام علی باش البکری در آن قرار داشت عملیاتی را انجام دادند. در طی این عملیات علاوه‌ بر سرکرده‌ی داعشی، ۲تبهکار دیگر نیز دستگیر شدند. همچنین یک قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر بسیاری تجهیزات نظامی ضبط گردید.

روز ۹ سپتامبر نیروهایمان علیه خانه‌ای در شداده که ۲ تبهکار عراقی در آن قرار داشتند عملیاتی را به انجام رساندند. در طی این عملیات  تبهکار کشته شدند.

در طی عملیات‌های اخیر یگان‌های آنتی ترور به گونه‌ای موفق قادر گشتند از حملات و سازماندهی تبهکاران جلوگیری نمایند. عملیات‌های نیروهایمان علیه هسته‌های مخفی در تمامی مناطق بدون وقفه ادامه خواهند داشت. "