دو سرباز و ۳ تبهکار ترکیه در عفرین و عزاز کشته شدند

​​​​​​​نیروهای رهایی بخش عفرین به عملیات‌های خویش علیه اشغالگران عفرین ادامه می‌دهند. اعلام شد که در تازه‌ترین نبرد مبارزان ۲ سرباز و ۳ تبهکار ترکیه کشته شده‌اند

نیروهای رهایی بخش عفرین دربار‌ه‌ی آخرین عملیات نیروهایشان اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

 

اطلاعیه نیروهای رهایی‌بخش عفرین به شرح زیر است:

" درچهارچوب عملیات‌های نظامی نیروهایمان علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن در منطقه‌ی عفرین و حومه‌؛ نیروهایمان در ۳ عملیات جداگانه در مناطق عزاز و شِراوا ضربات سختی را به تبهکاران و ارتش اشغالگر ترکیه وارد ساختند.

 

روز ۷ مه/ ۱۷ آوریل نیروهایمان در اطراف روستای کل جبرین در عزاز خودرو نظامی گروه تبکار الجبهه الشامیه را هدف قرار دادند. در نتیجه این عملیات ۳ تبهکار زخمی شده و خودرو نظامی منهدم شد.

 

روز ۹ مه/ ۱۹ اردیبهشت نیروهایمان مقر نظامی ارتش اشغالگر ترکیه واقع در روستای کیماره در منطقه شراوا، که در این روزها مناطق غیرنظامی روستاهای سوخانک و عاقیبه را با سلاح سنگین بمباران می‌کردند، هدف قرار داده و در نتیجه این عملیات ۲ ارتشی کشته و ۴ تن دیگر زخمی شدند، همچنین به خودرو زرهی ضربه وارد شد.

 

روز ۹ آوریل نیروهایمان بیل مکانیکی حفر خندق تبهکاران را در روستای کیماره هدف قرار دادند. در عملیات مذکور بیل مکانیکی منهدم شد و ۳ تبهکار فرقه الحمزه کشته شدند."