ربودن دهها روستایی دیگر عفرین از سوی سربازان ترکیه و تبهکارانش

دولت ترک و تبهکارانش ده‌‌ها غیر نظامی را در عفرین ربودند.

   دولت اشغالگر ترک و تبهکارانش در عفرین به حملات خود علیه ساکنان واقعی عفرین ادامه می‌دهند. با توجه به اطلاعات بدست آمده از منابع محلی، ارتش اشغالگر ترک و تروریست‌هایش ۳ تن از اهالی روستای چَقلا در منطقه شیا را ربودند. اسامی این اشخاص بدین شرح است: حمزه مراد حسین، عبدالرحمن اسو، مصطفا اصالن عبدو.

   منابع محلی اعلام کردند، ارتش اشغالگر ترک در روستای آورازی از توابع منطقه ماباتا که بیشتر اهالی آن علوی هستند، با احداث یک مسجد، مذهب سنی را بر آن‌ها تحمیل می‌کنند.

   همچنین اعلام شد، ارتش اشغالگر ترکیه شخصی به نام باسل هنان ایبش از اهالی روستای کارا در منطقه بلبله را ربوده و در ازای آزادی وی ۲۰۰ هزار لیره سوری درخواست کرده‌اند. چند ماه قبل نیز این شخص از سوی اشغالگران عفرین ربوده شده و در ازای ۱۵۰ هزار لیر سوری وی را آزاد کرده بودند.

​​​​​​​   ارتش اشغالگر ترک در روستای ایبیدان در منطقه بلبله سه ساکن منطقه را با نام‌های آلان علی ابراهیم،‌محمد علی ابراهیم و شِرو احمد ابراهیم ربوده و در ازای آزادی آن‌ها از هر خانواده‌ای خواستار ۲۰۰ ملیون لیره سوریه شده است.

​​​​​​​   همچنین سربازان رژیم تروریست ترکیه "عگید محمد احمد" اهل روستای حیاما از توابع بلبله، صبیر ایبش (٧٠ ساله) اهل روستای قستل خدریا از توابع بلبله، عبدالله حنان (۶۰ ساله)، خبات حنان (۲۴ ساله) و فرید رشو (۴۵ ساله) را ربوده‌اند.

​​​​​​​   منابع محلی اعلام کردند، تاکنون از سرنوشت نامبردگان اطلاعی در دست نیست.