سه تبهکار رژیم ترک در مارع و عفرین از پای درآمدند

​​​​​​​نیروهای رهایی‌بخش عفرین در عملیات گریلایی علیه تبهکاران رژیم ترک در چهار مکان جداگانه، سه ارتشی ترک و چندین تبهکار دیگر را از پای درآوردند

نیروهای رهایی بخش عفرین در روزهای ٢۵ و ٢۶ ژانویه/ ۵ و ۶ بهمن در مرکز عفرین و بخش مارع علیه اشغالگران چهار عملیات جداگانه صورت دادند.

 

مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین در اطلاعیه‌ای از عملیات تله انفجاری روز ٢۵ ژانویه/ ۵ بهمن بر سر راه خودرو ارتش ترک در مرکز عفرین خبر داده و می‌گوید که این خودرو ۵ سرنشین نظامی داشته است. تعداد دقیق کشته و یا زخمی‌های این عملیات موفقیت‌آمیز محرز نشده است.

 

از سوی دیگر در عملیات نیروهای رهایی بخش عفرین در ٢۶ ژانویه/ ۶ بهمن در محله محمودیه مرکز عفرین، سه ارتشی ترک به هلاکت رسیده‌ و یک سرباز دیگر زخمی شده است.

 

همچنین خودرو تبهکاران جبهه الشام در همین روز در روستای توسه در نزدیکی شهرک مارع هدف قرار گرفت. نیروهای رهایی‌بخش عفرین با اعلام اینکه خودرو به تمامی منهدم شده از اعلام تعداد دقیق کشته و زخمی‌های تبهکاران اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

 

در همین روز نیروهای آزادیخواه یکی از مواضع تبهکاران را در شهرک مارع هدف قرار داده‌اند. در پی درگیری سنگین میان نیروهای رهایی‌بخش عفرین و تروریست‌های تحت حمایت رژیم ترک سرکرده این گروهک با نام دیاب سعید به هلاکت رسید و چهار تبهکار دیگر به نام‌های ابراهیم محمد ادریس، ضیا مأمون نیهاری، سمیر ابراهیم و ضیا محمد به سختی زخمی شده‌ند.