علی دایی به سخنان نماینده‌ کرماشان در مجلس ایران پاسخ داد

علی دایی امروز در سخنانی شدید الحن به اظهارات نماینده‌ی کرماشان در مجلس ایران اعتراض کرد.

علی دایی امروز در سخنانی شدید الحن به اظهارات نماینده‌ی کرماشان در مجلس ایران اعتراض کرد.

 

عبدالرضا مصری نماینده‌ی مردم کرماشان در مجلس ایران هفته‌ی گذشته گفته بود که مشخص نیست سلبریتی‌ها کمکهای مردمی به زلزله زدگان کرماشان را چگونه خرج میکنند و چه بر سر این کمکها آمده است.

 

علی دایی امروز به این سخنان مصری واکنش نشان داد و گفت :من شخصا بارها از پول خود برای کمک به مردم خرج کرده ام اما آیا این آقای نماینده هرگز چنین کاری کرده است؟ من بسیار بعید می‌دانم این نماینده تا بحال برای مردم زلزله زده هزینه‌ای متحمل شده باشد.

 

وی به طولانی شدن مدت زمان صدور مجوزها برای ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: صدور مجوزها برای ساخت و ساز بسیار طول کشید، با این وجود ما از بهترین شرکتهای مهندسی برای ساختن خانه‌ها استفاده کردیم و حداکثر تلاش خود را برای مقاوم‌سازی خانه‌های ساخته شده انجام دادیم.

 

لازم به ذکر است در هنگام وقوع زلزله‌ی مخرب کرماشان که سبب وارد آمدن خسارات جانی و مالی بسیاری به مردم منطقه شد. مردم سراسر ایران برای کمک به زلزله زدگان بسیج شدند اما به دلیل بی اعتمادی به دولت و سازمان‌های دولتی مانند هلال احمر پولهای خود را برای کمک به حساب نهادهای مردمی و یا افراد سرشناس که داوطلبانه اعلام آمادگی کرده بود ریختند. افرادی که به حساب آنان پول واریز شده بودند هنوز آماری قابل تأیید و میدانی از کارهای صورت گرفته ارائه نکرده‌اند.